Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An.

An.

17-02-2021 om 20:22

Nieuwe keuken 😬

Mijn keuken is aan vervanging toe maar ik ben bang... Waar ga ik in vredesnaam en keukenwinkel vinden die me financieel geen oren aannaait en die het in 1x goed installeert. Ik hoor indianenverhalen en doe dit voor het eerst (en zonder partner die meedenkt). Ik woon in de provincie Groningen. Heeft iemand tips voor Dé keukenwinkel waar ik niet teveel kwijt ben?


Kijk eens over de grens want Duitsland zijn keukens meestal een stuk goedkoper. Ik heb ook gehoord dat de kwaliteit en service veel beter is. Er zijn winkels die speciaal een nederlandssprekende verkoper in dienst hebben. Verder kan je ‘strategisch kopen’ dwz aan het einde van  het boekjaar kan je vaak wel afdingen.

En je kan eens kijken naar showroomkeukens die aan het einde van het seizoen geveild worden via een veilingsite. Het moet je smaak zijn en (met wat aanpassingen) passen maar kijken kan geen kwaad.

Nadat een aantal vrienden slechte ervaringen hadden met Ikea apparatuur en de veranderde kwaliteit van de keuken zelf (ik las toen in een artikel dat Ikea een andere materiaal had gekozen voor haar keukens), zou ik voor wat anders kiezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.