Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stoomreiniger ervaringen

Ik zou graag wat ervaringen weten van mensen die een stoomreiniger gebruiken. Ik zou er graag mijn badkamer,muren toilet,oven enz mee schoonmaken.
Wat is handig, waar moet ik op letten?

Jacquel

Jacquel

27-10-2020 om 11:28

Heel wisselend

Je zult merken dat er twee kampen zijn: mensen die het ding weggegooid geld vinden en mensen die er lyrisch over zijn. Ik behoor tot het tweede kamp, maar ik ben dan ook een viespeuk. Ik laat de boel lekker vies worden en verhelp het dan in één keer met de stoomreiniger.

Degenen die het niks vinden zetten hun stoomreiniger massaal op Marktplaats. Daar heb ik de mijne ook vandaan, zo goed als nieuw en voor een fractie van de prijs. Ik zou zeggen, neem zelf de proef op de som. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Flavia

Flavia

27-10-2020 om 11:46

Maar

wat doet een stoomreiniger dan extra bovenop het doekje met allesreiniger en warm water?

Desinfecteren is niet noodzakelijk, en dat bereik je ook niet met een stoomreiniger. (te kort contact op de juiste temperatuur)

Pirata

Pirata

27-10-2020 om 11:55

ietwat teleurstellend

Ik heb er 1 en ik had er meer van verwacht. Ik vind m eigenlijk vooral onhandig. Alleen af en toe bewerk ik de badkamervoegen en -strips er mee en daar knapt het wel van op. Voor het regelmatige werk, liever doek met allesreiniger inderdaad.

Ik vind 'm redelijk handig

Als ik dweil dan blijft de grond langer nat. Dat was niet erg als ik de ruimte heb om te dweilen maar nu iedereen bijna de hele tijd thuis is, is er altijd wel iemand die over mijn net gedweilde vloer wil lopen en dan is een stoomreiniger wel handig, toch wat sneller droog. En mijn karpet is er een frisser van geworden ruik ik als ik mijn ochtendgymnastiek erop uitvoer.

groentje

groentje

27-10-2020 om 16:55 Topicstarter

Bedankt

Alvast bedankt voor de reacties.
Wij willen hem niet voor de vloer masr echt tegelwerk badkamer,wc onze oven en de ramen.
Ik ga inderdaad eens op marktplaats kijken

Lente

Lente

27-10-2020 om 17:00

Ik had er een voor vloer en een voor badkamer en zo

Voor vloer was heel fijn. Werkt goed en makkelijk.

Voor badkamer en zo was niet fijn. Een heel klein reservoir van water, niet makkelijk werken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.