Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Johanna

Johanna

27-11-2008 om 18:26

Verschillende maten

Zijn er nog meer vrouwen die boven een andere maat hebben dan onder. Ik dus wel en dan nog met een groot verschil: ik ben nogal rondborstig en zit aan de bovenkant zó op een maatje 44. Mijn heupen daarentegen zijn heel smal en daar is een maatje 36 of 38 heel gewoon. Buiten dat ik het een stom gezicht vind, vind ik het onhandig ook: ik moet eigenlijk altijd aan de grote maten, terwijl ik dus verder redelijk slank ben.
Mijn dochter (13) heeft dit trouwens ook al een beetje: boven heeft ze soms al twee maten meer dan onder.
Wie herkent dit en wil haar frustratie met mij delen?

Groeten, Johanna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

27-11-2008 om 19:06

Andersom

het is nu iets meer in proportie maar ik heb een tijd gehad dat ik onder 40/42 had en boven 36. Heel handig met bikinis en setjes, not!
Nu is het beide zo n 38/40. Maar het is niet handig inderdaad...

Ja ik ook

Maar het scheelt niet zo heel veel. Van broeken enzo heb ik maat 46 en van boven meestal 48/50.
Mijn moeder heeft het ook, en die heeft wel broeken mt 38 en van boven 42. Voornamelijk door brede schouders, ik heb er dan ook nog grote borsten bij. Makkelijk is het niet, vooral toen ik jong was vond ik het een drama met bikini's kopen. Maar die draag ik inmiddels toch niet meer dus ik heb er nu niet zo veel last meer van.

Ook hier.......

Ik ken hetzelfde probleem met een behoorlijk verschil!! Boven heb ik maat 48/50 en onder maat 40/42......... lastig!!

Wat ik erger vind is dat mijn bovenkleding eigenlijk ook nog verschilt! Ik heb nl bij mijn schouders maat 48 en waar mijn taille ooit zat maat 50! En dat is het meest lastige........ een leuk shirt zit of bij mijn maag veel te strak zodat je een behoorlijke zwemband ziet of bij mijn schouders heel wijd waardoor het hele shirt uit model is.

Ik heb totaal geen problemen met het feit dat ik wat dikker ben maar die verschillende maten zijn soms erg lastig!

Liefs
Donna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.