Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar (niet online) een 30pin oude iPhone lader kopen?

Dag allemaal

De lader van mijn oude iPad is kapot gegaan en ik kan het niet meer laden. Heel vervelend want ik gebruik het heel erg vaak. Ik heb een lader besteld bij Bol maar mijn ervaring is dat het tegenwoordig vaak 2 a 3 dagen duurt voordat iets geleverd is. Zijn er (gemixt) winkels waar ik in het echt zo 'n ouderwetse (30 pin) lader kan krijgen?

Alvast bedankt

Sini

Dat soort winkels zijn nu toch niet open. Als het op voorraad is levert Bolcom nu echt wel de volgende dag of hoogstens 1 dag later. Waarom zou je daarvoor de deur uit gaan? En heb je de lader nu wel of niet besteld? Kijk goed of die op voorraad is als je bestellen gaat. 

Bel een lokale winkel en vraag of ze het brengen? De meeste winkels zijn open voor bezorging ( hier dan).

Je kunt toch elke lader gebruiken met een usb aansluiting. De kabel moet vervolgens wel een 30 pin stekker hebben. Heb je geen geen geschikte kabel meer? 

Ben je lid van een buurt Whatsapp groep?

Grote kans dat je hem zo van iemand kunt overnemen/ lenen van iemand die om de hoek woont

watervogel schreef op 27-01-2021 om 13:40:

Ben je lid van een buurt Whatsapp groep?

Grote kans dat je hem zo van iemand kunt overnemen/ lenen van iemand die om de hoek woont

inderdaad lenen totdat online bedrijf levert, hier in de buurt-app groep werken dat soort dingen prima!

gr Angela

Een Bruna, een Marskramer of andere winkel voor huishoudelijke artikelen, Readshop... Veel van dit soort winkels bezorgen thuis. Informatie over bestellen en bezorging staat vaak op Facebook.

Sinilind

Sinilind

27-01-2021 om 17:32 Topicstarter

Gevonden! Inderdaad via de buurtapp. Ik heb tal laders maar het 30-pin kabeltje was kapot. Nu benieuwd of ik het aan de praat krijg...

Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.