Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke zonnebrand.

Welke zonnebrandcreme is er nou goed?
Mijn zoontje is wat verbrand in zijn gezicht.Heb hem al goed in gesmeert met after sun en het trek al bij dus dat komt goed maar om het te voorkomen?
Ik heb van zwitsal factor 50 maar heb je nog betere?
Ik heb ook gehoord dat van vichy ook goed is..
welke gebruiken jullie?

MAMAX&J

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
an mien

an mien

26-04-2010 om 10:53

Vision

wij gebruiken al jaren vision 1 keer smeren en klaar zo fijn want de kids hebben een hekel aan smeren.

An mien

Ulla

Ulla

26-04-2010 om 11:23

P20

1x per dag opbrengen en het blijft de hele dag werken
Ik kocht het ooit voor mijn kinderen, maar we gebruiken het nu allemaal.

Ik haal het altijd bij de apotheek, maar vorig jaar zag ik het ook bij de Etos liggen.

amk

amk

26-04-2010 om 11:23

No-add

kost geen drol maar is zeer goed getest.

Ook dure producten als Vision moet je meerdere keren blijven smeren, want bij kinderen schuurt het beschermlaagje er gewoon af, zeker op het strand.

Hier ook vision

Bevalt prima. Lijkt goed zijn werk te doen, ruikt letterlijk nergens naar, niet plakkerig en trekt snel in.

Maar als No-Ad vergelijkbaar goed is, ga ik daar ook maar eens kijken (is blijkbaar zo goedkoop omdat er geen reclame voor wordt gemaakt.)

Chris

P20

geen zonne allergie, maar een keer smeren..

Nadeel: je moet een uurtje in je nixie rondrennen, want het geeft nogal af, als het nog niet goed is ingetrokken (nu geeft het qua badkleding ws niet zoveel, maar ik zou geen wit shirt oid aantrekken

MamaX&J

MamaX&J

26-04-2010 om 20:03 Topicstarter

Thanx

Bedankt voor jullie reacties...
Hier heb ik wat aan))

XMAMAX&J

Hepij

Hepij

03-05-2010 om 22:03

Roc 50+

is ons aangeraden door de dermatoloog voor onze zoon, met albinisme dus ALTIJD smeren.....
P20 en zo lijken handig, omdat ze maar 1x zouden hoeven te worden gesmeerd, maar de beschermingsfactor is laag, vaak is het op alcoholbasis en moet je toch meerdere keren smeren.

ROC heeft een of ander toegevoegd mineraal waardoor het zeer mild is voor kinderhuid, smeert erg fijn en plakt nauwelijks, wij moeten echt iedere 2 uur smeren op een zonnige dag, maar onze knul is nog nooit verbrand!

O ja, iedere 2 uur smeren moet in principe met ieder middel!

P20

daarmee hoef je echt niet nog eens te smeren (tenzij je te nonchalant hebt ingesmeerd)

Ik heb al jarenlang zonne allergie en kan met P20 (bijna) de hele dag in de zon, ik verbrand niet en heb ook geen allergie

kaatje43

kaatje43

10-05-2010 om 21:29

Ik zweer bij ambre solair

Altijd bij onze zonvakanties gebruikt voor de kinderen, waterproof. Nooit verbrand. Factor 40 is voldoende in het begin later overstappen naar een lagere factor. Nu ze wat ouder zijn heb ik 30 in het begin en later 20.

No ad

Hier ook No Ad. Goedkoop, goed, ruikt redelijk en smeert prettig. Verkrijgbaar bij Kruidvat.

Groeten,

Temet

jds

jds

12-05-2010 om 23:07

Geen al te duur merk

Ik gebruik meestal Nivea, maar ga eigenlijk vaak op aanbiedingen af. Mijn dochter heeft zonneallergie, dus moet wel goed ingesmeerd worden. Vichy is wel goed, maar niet beter dan Nivea, alleen wel 3x zo duur. Heb het geprobeerd toen ze weer helemaal onder de uitslag zat van de zon.
En toch maar proberen of een petje helpt....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.