Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie heeft ervaring met een condens opvangbak voor de droger?

In mijn nieuwe huis kan ik de slang van mijn droger niet uit het raam hangen, want dat is te ver weg. Daarom denk ik nu aan een condens opvangbak. Maar heeft iemand daar ervaring mee en werkt het wel?
Vertel!

Tagna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
costa

costa

16-11-2009 om 11:47

Geen ervaring maar

mijn wasmachine en droger staan naast elkaar en de afvoer van de droger is dezelfde als van de wasmachine. Ik heb zo geen slang nodig en hoef ook geen bak te legen.

Prima

ik heb nu 7 jaar een condensdroger, prima ! Je haalt de opvanglade eruit zodra die vol is, that's it.

Maxime.M

Maxime.M

16-11-2009 om 12:06

Ook prima

Hoi,

Ik heb nog nooit een andere droger gehad dan eentje met een opvangbak. Het gaat prima. Ik leeg de bak na iedere droogbeurt. Is zo gedaan.

Maxime

Hanne.

Hanne.

16-11-2009 om 14:07

Bedoel je zo'n losse bak?

Bedoel je zo'n losse bak, die je aan een gewone droger kan bevestigen?

Ik heb er ook één, gaat op zich goed, maar ik vergeet altijd om dat bakje weer met water te vullen, zodat er stiekem best veel vocht naar binnen komt. (Bakje stat nl uit zich achter de machine, dus a) ik zie niet dat het leeg is en b) ik kan er slecht bij. Ook als ik het bakje wel netjes vul vind ik dat er stiekem best veel vocht naar binnen komt.

Wij zijn inmiddels op zoek naar een andere oplossing. Kortom, voor tijdelijk vind ik het prima functioneren, maar niet voor permanent.

Geen condens droger

Ik denk dat tagna geen condensdroger heeft ,die aangesloten kan worden op de afvoer of een "interne" bak heeft. Heeft Blokker niet van die bakken waar je de slang instopt ??

Losse bak werkt niet

Heb ik ook gedaan toen we net verhuisd waren omdat het niet anders kon en ik die droger met afvoer naar buiten net had. De hele ruimte werd vochtig en warm, ik had het idee dat alle condens de ruimte in vloog.

Daarna toch maar condensdroger gekocht met interne opvangbak en het waterslangetje bij de afvoerbuis van de wasmachine ingedaan, nu hoef ik helemaal geen bak meer te legen.

Die losse opvangbak nog te koop gezet en je raad he al, die raak je niet kwijt, dus kringloop.

Gr. Yaniece

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.