Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

22-10-2009 om 21:48

Wit stapelbed: waar te koop?

Ik ben op zoek naar een wit stapelbed. Heb al heel wat afgegoogled, maar dan kom je op van die speciaalzaken met hele dure, ontworpen stapelbedden.
Bij Ikea hebben ze ook niet veel bijzonders.
Heeft iemand een goede tip in Z-H?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

22-10-2009 om 22:16

Leenbakker

Was vandaag bij Leenbakker en heb er daar volgens mij eentje zien staan. Maar pin me er niet op vast, want ik heb niet echt bij de bedden gekeken. Was meer vanuit mijn ooghoeken.

amk

amk

22-10-2009 om 22:16

Schilderen

waarom niet een bestaand bed gewoon schilderen?

Chantelle

Chantelle

22-10-2009 om 22:48

Flexa

Flexa dus.

bibi63

bibi63

23-10-2009 om 17:16

Wij ook flexa

kun je eventueel combineren met bureau eronder en kastjes etc. Het handige is dat je het bed t.z.t. ook als gewoon (laag) bed kunt gebruiken (dus gewoon door kunt gebruiken in de teanertijd) en het bureau bestaat uit twee delen en kun je (als het niet meer onder het bed past) in een hoekopstelling zetten.
Groetjes,
Bibi

Hier

Wij hebben onderstaande vorig jaar gekocht voor onze oudste 2 kinderen. Makkelijk in elkaar te zetten, stevig en ze slapen er heerlijk in/op

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=R0Y&ArtikelNummer=496877&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=stapelbed&Ns=Aanbevolen&N=186

Roos Vicee

Roos Vicee

23-10-2009 om 20:28

Slechte ervaring met flexa

Hier ook Flexa voor alle vier de kids. Maar als ik het opnieuw moest doen zou ik het absoluut niet weer doen. Flexa valt ons enorm vies tegen. Prijs-kwaliteit komt totaal niet overeen. Het lijkt erg mooi maar het is troep!
Vooral de bedbodem, dus de lattenbodem is waardeloos. Als ze klein en nog niet zo zwaar zijn lijkt het allemaal geweldig, maar als ze ouder worden en het bed onderhand ook ouder is, zakken ze om de haverklap door de lattenbodem heen. Herstellen is ook zo goed als niet te doen omdat het hout zo zacht is dat elke schroef er weer uitknalt.

Hier prima ervaring met flexa

Alleen dat is niet wit, maar whitewash...

Zomersproet

Zomersproet

24-10-2009 om 09:28

Leenbakker

Heeft ook witte stapelbedden te koop.

Leen bakker

Vanmorgen bij Leen Bakker Sliedrecht geweest, halfhoogslaper voor zoon gekocht. Ook wit stapelbed gezien. check ook eens leenbakker.nl Kun je vrij veel online bestellen!

Fraz

Fraz

24-10-2009 om 14:49

Ik vind

life time bedden wel weer heel goed qua kwaliteit alleen best prijzig. Misschien ietjes duurder als Flexa maar dus wel een hele goede kwaliteit.

mama 78

mama 78

26-10-2009 om 12:04

Leen bakker, stevig?

Ik heb eens op de site gekeken, en idd: dat witte stapelbed is erg leuk en ook helemaal mijn smaak.
Weet iemand toevallig (die hem heeft) of hij stevig is?

Flexworld beterbed

Wij hebben voor onze zoon een hoogslaper van Flexworld gekocht bij de Beterbed. Heel mooi, wit en stevig. Onze keuze was een hoogslaper met 2 bankjes en een tafel eronder. De tafel kan omlaag gezet worden en dan kan er een matras opgelegd worden. Ideaal met logees. Het Flexworld systeem is nieuw in hun assortiment en ze hebben allerlei combi's. Het bevalt ons prima!

http://www.beterbed.nl/page.php?id=247&subcat=12&pagenum=2

Groetjes,
Mamamjan

jippa

jippa

26-10-2009 om 20:45

Ook even: hoe is lifetime?

Ik breek even in. Hoe bevalt lifetime? Ik wil voor onze dochter een midislaper kopen binnenkort. Is dat wel goede kwaliteit?
Jippa

Vera*

Vera*

26-10-2009 om 20:56

Jippa

Onze kinderen hebben allebei Lifetime. Het zijn geweldige bedden (en andere meubels). Het is erg degelijk en wat ik zelf het fijne vind t.o.v. Flexa is dat je niet in het zichtbare hout zelf schroeft.
Als je de uitvalbeveiliging van een Flexa bed haalt heb je aan de voorkant twee schroefgaten en bij Lifetime is dit niet.
Verder zijn de bedden waardevast als je ze tweedehands koopt op Marktplaats. Als je weet wat je wilt gewoon de advertenties in de gaten houden.
Hier hebben de kinderen nu allebei een laag bed maar hoogslapers met buro en halfhoogslapers zijn hier ook gebruikt.
Oja, wat ook handig is bij de hoge hoogslaper is dat het bed/de bedbodem wat hoger is dan bij Flexa en bij gebruik van het buro eronder je minder snel last hebt van het stoten van je hoofd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.