Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zijn ze mijn bekeuring vergeten?

Eind mei werd ik, toen ik vroeg in de avond op weg naar huis sjeesde, door Oom Agent in de kraag gevat - de linkmiechels hadden zich gedrieën achter wat bosje geposteerd om fietsers te betrappen die door rood reden. In Amsterdam een lucratieve bezigheid

Hoe dan ook, ik was het haasje en mij werd aangekondigd dat ik binnen vier tot zes weken een acceptgiro kon verwachten.

Inmiddels zijn er al zo'n elf weken verstreken en nog altijd niks. Betekent dit dat ik mogelijk de dans ontspring? Kan het zijn dat de eerste brief in de post is zoekgeraakt en zo ja, loop ik dan het risico op bijkomende kosten of wordt er eerst nog een rappelletje gestuurd zonder extra's?

Mijn vorige bekeuring (voor eenzelfde vergrijp) is alweer 15-20 jaar geleden, en daar heb ik toen gewoon een bon gekregen en betaald, maar geen idee hoe het nu werkt.

Groeten,

Temet

Ff bellen ......

Ik zou ff bellen en het navragen Temet.......

Heb het zelf een jaar of wat geleden gehad, onopzettelijk kleine overtreding en ja hoor.......de boete bleef uit en ik heb er nooit meer wat van gehoord. Misschien dat dat anders geweest was als ik nog even gebeld had, maar ik vond het wel goed zo

Temet

Temet

13-08-2013 om 12:23 Topicstarter

Emine

Je weet toch wat je met slapende honden moet doen hè?

Bedankt voor je reactie, dit geeft me hoop dat mijn dossiertje misschien inderdaad achter de verwarming is gevallen. En dat het daarbij blijft.

Groeten,

Temet

Kan zeker

Ik verwacht tenminste dat zes jaar na dato er echt niks meer gaat komen bij mij!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.