Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Wat? [wel of geen plek toegezegd]

Pfff ik ben zo boos!!
Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met het hoofdkantoor van de kinderopvang om mijn dochter vanaf januari op te geven voor BSO, 1 dag per week. Er werd mij verteld dat er direct plek is op de locatie die ik wil en dat ik een voorstel thuisgestuurd krijg. Vandaag belde ik nog eens met een andere vraag, zegt die mevrouw (een andere) dat er niets over mijn dochter in de computer staat en dat er die betreffende dag geen plek is! Ik probeerde rustig te blijven en heb gezegd dat ik dat niet accepteer en de mevrouw vertelde te gaan kijken wat ze voor me kan doen en belt vanmiddag terug. Hoezo voor me kan doen?? Er is mij toegezegd dat er plek is, dit kan toch zo niet?
Bah, ik baal!

Groet, Tessa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

26-11-2008 om 19:39

Tja

Ik kan me goed voorstellen dat er niets in de computer staat. Een kind wordt pas ingeklopt nadat het door jou formeel is ingeschreven, dus met een inschrijfformulier.
Pas dan krijg je formeel te horen of een kind wel/niet geplaatst kan worden, en krijg je een offerte thuis, die getekend retour moet. Op dat moment ben jij verzekerd van de plek.
Het zou een fraaie boel worden als iedereen die belt om informatie gelijk wordt ingeschreven, zonder dat er ook maar iets op papier vastligt.
Groetjes, Minet

Anna3

Anna3

26-11-2008 om 21:29

Minet

'Het zou een fraaie boel worden als iedereen die belt om informatie gelijk wordt ingeschreven, zonder dat er ook maar iets op papier vastligt.'
Minet, Tessa heeft toch niet alleen om informatie gevraagd, maar ze heeft de toezegging gekregen dat er plek is op de dag die zij wil. Dan moet je er toch op kunnen vertrouwen dat die plek voor haar gereserveerd is? Ik zou bijna denken dat jij op die bso werkt..

Tessa, ik zou ook boos zijn. Een klacht indienen wil nog wel eens helpen is mijn ervaring, of heel vaak bellen, alleen heb je (ik) daar zelf niet altijd zin in.

TessaS

TessaS

26-11-2008 om 21:33 Topicstarter

Nee hoor

Nou daar denk ik dus echt heel anders over. Ik belde niet om informatie, ik belde om mijn kind in te schrijven en dat kan werd gezegd. Als mij aan de telefoon verteld wordt dat mijn kind vanaf een bepaalde datum terecht kan dan reken ik daar op. Anders moet er gezegt worden schrijf je kind maar in daarna kijken we of er plek is.
En gelukkig denkt de kinderopvang daar zelf ook zo over want eind middag werd ik teruggebeld dat alles toch geregeld is en dat mijn kind gewoon terecht kan! Oef...gelukkig

Groetjes Tessa

TessaS spreeuw

TessaS spreeuw

26-11-2008 om 21:35

Anna3

Tegelijk gepost! Het is gelukkig opgelost, maar anders had ik zeker een klacht ingediend.

Groet,
Tessa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.