Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ben zó nieuwsgierig: waar wonen jullie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
woem

woem

03-03-2010 om 19:01

Yep, erg ver

ja inderdaad Wilma,wij hebben een kleine vakantie nodig om deel te nemen aan een meeting,hahaha.Buitenland is dichterbij.
Ik kom uit Waubach maar woon nu in Kirchroa.Waar in het diepe zuiden woon jij?

Nieky

Nieky

03-03-2010 om 19:15

Nog een (en eh..nasha beetje ot)

Hier nog een Drechtstedenaar.

En Nasha, aangezien jij ook een UWV'er bent, ken ik je misschien wel.

Nieky

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

03-03-2010 om 21:00

Pilsje en janneke

Jaja, ik ook in Helmond. En alleen Hasse is genoeg hoor .

Mijn dochter is 9, en nog een zoon van bijna 7. Pilsje, hoe oud is jouw dochter? Enne, ik word nu wel heel nieuwsgierig... Ms leuk om eens af te spreken in de stad? Daar woon ik vlakbij .

groetjes, Hasse (naar het boek van Thea Beckman, bij wie ik trouwens in mijn jeugd uit mijn slaapkamer in haar slaapkamer kon kijken... In B, bij Utrecht ).

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2010 om 21:05

Nieky (ot)

Wie weet! Waar werk jij dan?

Pilsje

Had nog niet alles gelezen, maar dacht meteen: Hee die ken ik. Nee hoor, maar ik noem Oss, waar ik dus ook woon, eerder een kleine stad haha.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-03-2010 om 21:22

Tiel

Ik ben geboren in de gemeente geldermalsen en woon nu alweer een paar jaar in Tiel

Overal en nergens

Geboren in noorden van Duitsland, toen verhuisd naar Appingedam, dan naar Delfzijl, daarna naar Meedhuizen en dan weer terug naar Delfzijl en weer verhuisd naar Nieuwolda. Toen naar WInschoten en van daaruit naar IJsselstein / Utrecht en uiteindelijk in Lelystad......Hoop dat wij hier nu een tijdje blijven....

pilsje

pilsje

03-03-2010 om 23:26 Topicstarter

Hasse

mijn dochters zijn 10 en bijna 12. Pilsje is 10 en Pannie bijna 12.
Enne had je het nou tegen mij over dat afspreken? ik woon dus in Oss, maar dat wist je toch al inmiddels?
Is toch nog wel een stukje rijden meen ik?
Maar hee, ik ben nieuwsgierig dus in principe (bijna) overal voor in. Dus minimeetings prima idee hoor. Ik ben nl. inmiddels wel érrug nieuwsgierig naar jullie gezichten ))

pilsje

pilsje

03-03-2010 om 23:33 Topicstarter

Héé charlotte1

(is er ook een charlotte2 ?)

Wat leuk nog een Ossenaar, nou moet ik natuurlijk wel op gaan passen wat ik allemaal zeg

En tja, ik kom uit een klein frutdorpje, dus Oss was voor mij een soort wereldstad toen ik er pas woonde.

Maar even serieus, hoor jij hier ook bij het meubilair of ben je hier pas sinds kort, of ben je meer een lezer of zo?? Ik moet natuurlijk nu wel consequent nieuwsgierig blijven, snap je wel )

Een paar jaar terug postte hier trouwens ook iemand die ik erg goed ken van de middelbare school (klasgenootje dus), volgens mij was zij destijds behoorlijk prominent aanwezig, een soort Mirjam zeg maar, maar ik weet haar nick niet en vind het uiteraard niet zo netjes om haar echte naam te noemen. Zij woonde toen een tijdje in Oss maar daar woont ze volgens mij al behoorlijk lang niet meer, ik meen dat ze toen (paar jaar terug) in Almere woonde.

Niny

Niny

03-03-2010 om 23:35

Hasse

Dan zijn wij in hetzelfde dorp opgegroeid, maar ik denk dat ik wat ouder ben dan jij (uit 1964). Tegenwoordig woon ik in een plaats van 54.000 inwoners in West-Brabant.

Niny

ayla

ayla

04-03-2010 om 09:01

Helemaal in het zuiden

in de mooiste stad van het land Verder mogen jullie het raden

ayla

ayla

04-03-2010 om 09:03

Woem en wilma

Ik zit dus ook bij jullie in de buurt, ga dus ook nooit naar meetings, veel te ver weg

Vera*

Vera*

04-03-2010 om 09:03

Ayla

Dat klopt, toen ik er woonde (in de binnenstad) had ik er ook altijd een vakantiegevoel als ik over het Vrijthof kwam.

janneke2421

janneke2421

04-03-2010 om 09:35

Leuk, keer afspreken!

Hallo Hasse;

Lijkt me wel leuk om een keer in de stad af te spreken.

Pilsje wil dan misschien ook komen?

Groetjes van janneke 2421

Nieky

Nieky

04-03-2010 om 13:01

Nasha (ot2)

Het Werkbedrijf Dordrecht (AO)

Gr.

Wilma

Wilma

04-03-2010 om 15:55

Oh, da's vlakbij (zuid limburg)

Ik woon in Heerlen. Kom best met enige regelmaat in Kerkrade. En ook in Maastricht trouwens.

Misschien als we durven eens een minimeeting in ZuidLimburg??? Op neutraal terrein ??

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

04-03-2010 om 15:57

Oh, sorry ayanna

'k Zie nu pas dat jij ook al een minimeeting voorstelde, wat noordelijker dan zuidlimburg is ook goed hoor, ontmoeten we elkaar in 't midden .

Lijkt me leuk!

Groetjes,
Wilma

Klopt

veghel!

Nasha 1st

Nasha 1st

04-03-2010 om 19:36

Nieky (nogmaals ot)

Is nieky een afkorting van je voornaam en begint je achternaam met een D? Dan heb ik wel een idee....en dan weet ik zeker dat je mij ook kent (lekker kriptisch he?) Want ik heb ook nog op Dordt gezeten, In 1996 zijn wij overgeplaatst naar Rotterdam met de afdeling, toen nog ontslagzaken geheten.....

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-03-2010 om 19:45

Midden

Ik woon in het midden van het land. Nog niet zo vaak gezien in dit draadje! Behalve Utrecht natuurlijk, daar heb ik ook jaren gewoond.

Lys Lionne

Lys Lionne

04-03-2010 om 20:13

Westkust

In een fusie-gemeente vlakbij Leiden.... Volgens mij zitten er niet zo heel veel OOL'ers uit mijn regio hier?!

Dendy

Ik ben ook in Geldermalsen geboren,heb familie in Tiel ,en woon nu al weer 9 jaar in Alkmaar.
Heb nog wel vrienden in Geldermalsen wonen,ga toevallig zondag naar een Feestje daar

Ayanna

Ayanna

04-03-2010 om 21:41

Noord-midden en zuid-limburg

Mij maakt het niet uit waar als het maar een terrasje aan de Maas is bij mooi weer!

Nog een importlimbo

Nog een importlimbo

04-03-2010 om 23:17

Venlo meldt zich

Ik hoorde dat jullie het over mij hadden ...
Nog een importlimbo dus, geboren in Groningen, gewoond in Friesland, verhuisd naar Maastricht, woont nu (dus) in Venlo

Emmawee

Emmawee

04-03-2010 om 23:49

Ayanna

Ook hier een vallend kwartje. Ik zei toch al dat ik dacht dat je hier al langer was?!
Groeten, Maw.

Pilsje

Ik kom hier denk ik al een jaar of 10, maar lees meer dan ik schrijf. Heb ook niet een keiharde mening, waardoor ik denk ik niet zo erg opval

En wat betreft die 1 achter mijn naam; weet eigenlijk ook niet meer hoe die is ontstaan, haha, maar is dus geen nick.
Verder ben ik import Ossenaar, sinds 10 jaar, daarvoor in het midden van het land gewoond, maar geboren in Den Bosch (is bijna als vloeken in de kerk voor een Ossenaar, sorry), en getogen in Heesch.

Maar het bevalt me hier goed, dus ik denk dat ze me niet snel weg krijgen hier.

Ps (ot)

Was heel nieuwsgierig geworden en probeerde laatst op de chat te komen, maar dat lukt dus op de eoa manier niet.

groetjes van Charlotte

pilsje

pilsje

05-03-2010 om 12:30 Topicstarter

Charlotte1

Ik ben ook import hoor, mijn man is een rasechte ossenaar. Ik kom uit Hedel, vlakbij den Bosch

Woon denk ik zo'n 15 jaar in Oss en bevalt mij ook prima.
Probeer in de chat te komen is echt reuzeleuk af en toe. Heb er al helemaal in een deuk gelegen, doen hoor!

Heidi

Heidi

05-03-2010 om 12:36

Hier een import geffenaar

dus aan de andere kant van de rijksweg (Heesch) ook vlakbij Oss.
Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver, ik heb juist wel overal een mening over, maar kan het niet goed verwoorden dus reageren heb ik maar opgegeven, kan wel erg genieten van pittige discussies. Ik kom hier nu een jaar of 7 en het is een tijdje wat minder geweest dat ik hier kwam lezen, maar nu eigenlijk weer dagelijks (erg he !!)

Westkust

Lys Lionne, dat gevoel had ik al een paar jaar. Ik reed fanatiek met de ool-zonneschermpjes in mijn autootje rond en nee hoor... niks herkenning of gespot!
Wij wonen nu op loopafstand van de mooiste bloementuin van Nederland, maar na de zomervakantie wonen wij waarschijnlijk in (de omgeving van) Tilburg.
Liefs, timsmama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.