Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

e-ticket overnemen voor muziekfestival ?

Mijn dochter van 18 was zaterdag helemaal gelukkig. Ze heeft een e-ticket kunnen bemachtigen voor weekend Pinkpop. Zal voor haar de eerste keer zijn dat ze zo'n festival mee gaat maken.

Maar... toen bleek dat er van haar groepje vrienden maar 1 jongen iemand ook een kaartje bemachtigd had. Die wil niet gaan, want zijn vriendin had geen kaartje. Diepe teleurstelling! Dochter heeft echter andere vriendin die nu wel het kaartje wel wil overnemen.

Twee vragen: nu stuk onduidelijkheid; is het een probleem als je als meisje een e-ticket overneemt op naam van een ander en loop je een risico, of is dat geen probleem bij het betreden van het terrein?

Tweede vraag; die vriend, die m.i. iets minder vriend blijkt te zijn, wil nu 50 euro extra hebben bovenop de aanschaf kosten van € 185,- omdat hij het voor die prijs ook via marktplaats kan verkopen. ik heb even gekeken en zie inderdaad dergelijke prijzen, maar ook vaak vermelding "hard copy"kaart. Hoe reëel is deze prijs? Het voelt eigenlijk niet goed om zo met vrienden om te gaan, maar ik zou het mijn dochter en vriendin zo heel erg gunnen en lees nu ook allerlei horrorverhalen van kaartjes aanschaffen via marktplaats die later meerdere keren uitgegeven blijken te zijn en zo, en van deze persoon weten we wel zeker dat hij zich binnen de vriendenkring bevindt en dus geen gedonder zal willen.

Pff, zijn er mensen met meer ervaring met deze perikelen? Zou heel fijn zijn om advies te krijgen!

Karly

Karly

02-03-2015 om 21:17 Topicstarter

Bedankt

Hoi Nien, bedankt voor je reactie. Weetwaarjekoopt had ik gezien,maar Ticketswap was bijvoorbeeld niet bekend bij mij. Zie dat hier Max 20 % op de prijs komt! dat voelt redelijk.

Fiorucci

Fiorucci

03-03-2015 om 21:24

Ticketswap

Ik heb goede ervaringen met Ticketswap!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.