Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Guinevere

Guinevere

28-12-2008 om 19:41

En wat gaan jullie deze keer doen met de miljoenen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

29-12-2008 om 16:20

Vinden jullie het ook niet jammer

dat dat enorme bedrag niet opgesplitst wordt in vele, vele tonnen? Dan hebben we allemaal veel meer kans om toch een heel leuk geld bedrag te winnen.
Groetjes,
Bibi

Ja dat vind ik ook

25 miljonairs is toch veel leuker dan 1 die dat complete bedrag wint.

of bijvoorbeeld inderdaad 250 mensen die een ton winnen. Maar ja dan is de kans nog nihil dat je wint

Guinevere

Guinevere

29-12-2008 om 19:50

Jamaar pelle

250 keer nul = nul......
Ach, ik droom nog even 2 dagen door...wie weet win ik wel 100,-! Dan huur ik een oppas en ga naar het theater, ook leuk!

1000 euro

zou ook erg lekker zijn, nieuwe laarzen wil ik en vriend heeft eigenlijk nog een nieuw pak nodig wat er nu niet in zit ;-(

Ik hoop gewoon op een ton, dan zitten we perfect, lekker uit en verbouwen chique keuken mooie tuin, nieuwe laarzen en nieuw pak, duur behang voor de babykamer

ach ja, ik mag niet klagen, ik ga lekker ebayén op zoek naar een leuke positietrui.

Wat ik ermee zou doen?

Ik zou tijd kopen voor mezelf (meer hulp in de huishouding, strijkservice, boodschappenservice, dat werk) en de tijd die daarmee vrijkomt besteden aan vrijwilligerswerk.

Ik zou een nieuwe grotere auto kopen, ik zou het leven van mijn ouders en schoonouders nóg gemakkelijker maken en ik zou ook geld geven aan warchild en clinicclowns.

Ik zou een huis kopen op Gran Canaria en in Zuid-Frankrijk.

En vooral ook een nieuwe droom zoeken

Xyda

Lys Lionne

Lys Lionne

29-12-2008 om 23:51

Den haag, bezuidenhout....

In deze wijk gaat de postcode-kanjer vallen!!
Het gaat om 27,9 miljoen euro, de grootste pot tot nu toe. De winnende postcode, inclusief de letters, wordt donderdag bekend gemaakt. De winnaar krijgt 13,95 miljoen euro, de andere helft gaat naar de andere bewoners van de wijk.

En, zitten er al mensen van OOL in grote spanning nu???

Guinevere

Guinevere

30-12-2008 om 13:02

Loten zijn op!

Helaas mensen, er zijn geen staatsloten meer te krijgen!
Jammer trouwens, ik woonde vroeger in het Bezuidenhout. Maar ik doe niet mee aan de postcodeloterij dus dan maakt het weer niet uit.
Aaaaaaaaaaah, nog anderhalve dag in armoe leven en dan begint het rijke leven!

Rafelkap

Rafelkap

30-12-2008 om 13:48

Is het niet veel handiger

om deze loterij over te slaan (meer loten verkocht, minder kansen) en om in januari mee te dingen? Maken we dan niet meer kans?
Geen lot gekocht dus, dan maar geen villa

Nasha the first

Nasha the first

30-12-2008 om 15:34

Mwah

bij de staatsloterij maakt het niet uit of alle loten wel of niet verkocht zijn, tenzij het is veranderd, doen alle lotnummers aan de loting mee, dus ook de niet verkochte loten.....

Maarre, nog altijd dubbele kans, zowel de gewone als de jackpot zijn 25 miljoen )) (jammer dat die 27,9 van de postcode toch niet hier gaat vallen )

tonny

tonny

30-12-2008 om 16:50

Tja, loten op...

dat meldde mijn dochter me toen ik hardop stond te denken of ik er toch maar eentje zou kopen...

Nou ja, veel geluk allemaal!!

tonny

Oh heerlijk guinevere....

... is mijn favoriete topic als ik 's nachts wakker lig.
Eens even kijken; ik denk
a) uit de zorgen komen om te koop staand huis, en dat lekker aanhouden als belegging
b) mega-feest met alle familie en vrienden
c) supervakantie met gezin, naar Zuid-Afrika of weken door Amerika met camper of zoiets
d) leuk (2dehands) auto voor dochter die net rijbewijs heeft
e) wat financiele steun voor schoonmoeder die 't niet zo breed heeft, misschien mooie nieuwe inrichting huis of zo?
f) alle nichtjes en neefjes leuk bedrag geven voor 'later'?
tsja... opperdepop, denk ik dan. Denk dat ik wel gewoon zou blijven werken, want wel erg naar m'n zin. Misschien wel een dagje minder, dat lijkt me wel lekker.
Zag laatst dat een winnares van zo'n grote prijs nog tot een jaar erna was blijven werken als toiletjuffrouw. Vond ik wel mooi, dat mensen toch niet ineens een heel andere levensstijl aannemen maar gewoon wel iets ruimer gaan leven vaak in hetzelfde huis en buurt. Eigenlijk zijn we dus best wel tevreden, denk ik dan maar. En da's wel mooi.
Maarre... wat zouden jullie doen??

Ik heb trouwens een gewoon lot, speel al jaren vast mee. Maar deze keer manlief ook nog half lot gegeven onder de kerstboom, dus wij zitten gespannen voor de buis

Mare

Ook geen lot

Te laat! Alles uitverkocht! Veel geluk voor de wel-lotbezitters!

ishtar

ishtar

01-01-2009 om 00:52

Pech!

niks, noppes, nada!!

Nely

Nely

01-01-2009 om 10:53

Hier ook niks

en dat terwijl ik als eindcijfer een 6 had en dat meestal mijn gelukscijfer is. Tja, blijf voorlopig nog maar een jaartje verder dromen.

Minet

Minet

01-01-2009 om 10:57

Gewonnen!

Wij hadden 2 loten, op de ene niets, op de andere toch ff 40 euro

Groetjes, Minet

Guinevere

Guinevere

01-01-2009 om 11:09

Snif

Snifsnif, ik moet mijn plannen voorlopig maar een jaartje gaan uitstellen. Helemaal niks, er is duidelijk iets fout gegaan bij de trekking.....zou er nog beroep mogelijk zijn?
Nou, dan maar weer verder leven zoals ik gewend ben...

Vera*

Vera*

01-01-2009 om 12:38

De winst

was wel een tientje. Daar kun je nog niet eens een nieuw lot voor kopen.

Blurp

en daar gingen al mijn verbouwingsplannen in rook op. Maar ik heb op 1 lot 44 euro en op het andere een tientje, dus de inleg is eruit !

Ach ja, in speel automatisch mee elke maand en ik kan wel nog een maandje wachten op die ton

Bianca 1971

Bianca 1971

01-01-2009 om 13:13

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh, gewonnen!!!!!!!!,

Wel 5 hele euros )))

Nasha the first

Nasha the first

01-01-2009 om 16:02

Jaaaaaaa..............

ook dit jaar weer niks gewonnen.....het wordt bijna traditie....

Ook hier

vriend kwam beteutert boven 'ik heb helemaal niets gewonnen' " Zoals gewoonlijk" was mijn cynische commentaar. Maar inderdaad, soms wint hij een tientje. Ditmaal dus zelfs dat niet, ik zal dat stenen aanrechtblad toch gewoon van mijn eigen geld moeten financieren vrees ik

Groeten,

Temet

bibi63

bibi63

01-01-2009 om 20:42

En mijn broer...

...woont op de postcode waar de 'kanjer' is gevallen, maar heeft geen lot......
groetjes,
Bibi

Hier wel

Toch nog 2500 euro, maar met halve loten dus 1250 euro, gedeeld door 10 is wel 125 euro.
Goed, het is nog lang geen miljoen maar wie het kleine niet eert...

Haha temet

zo ging het hier vanmorgen ook

Ik zeg tegen manlief, je hebt wel iets van 20 euries gewonnen en de jackpot is in groningen gevallen.
Was niet bevorderlijk voor zijn humeur LOL

Ik zei al, tja je had beter het geld in je zak kenne houden, had je meer gehad.

Op naar volgend jaar.... ooit moet het toch lukken????

gula

ps de beste wensen allemaal!

Kiki

Kiki

02-01-2009 om 08:23

Komt mijn hulp vanmorgen met taart binnen.

Ik blij (met taart maak je me altijd blij) en ik informeer naar de reden.

Heeft ze 7500 euro in de postcodeloterij gewonnen. Ze was helemaal euforisch. Ik ben erg blij voor haar, want als iemand het verdiend is zij het wel

reina

reina

02-01-2009 om 10:18

Kiki

Wat leuk! En zo win jij het ook nog een beetje mee!

Tirza G.

Tirza G.

02-01-2009 om 13:05

Dank je kiki

Nou kén ik tenminste eindelijk eens iemand (een soort van, via een forum, nou ja, beetje vaag) die iemand kent (jouw hulp dus) die een soort van grote prijs heeft gewonnen.
He he.

Ik win zelf nooit wat (ben érg gelukkig in de liefde), maar dat niet alleen: ik kén zelfs niemand die al eens "wat" gewonnen heeft (echt wat dus he, meer dan 5000 euro ofzo). Ik ken zelfs niemand die iemand kent die wel eens iets gewonnen heeft. Maar nu dus wel. De hulp van Kiki.

Tirza

Quitte gespeeld

Geen lot gekocht en niets gewonnen
Bibi, misschien krijgt je broer nu wel allemaal nieuwe buren... Tirza, de broer van onze vroegere buren heeft eens 50.000 gulden gewonnen in de Staatsloterij. "Ken" je er nog eentje.

Kiki

Kiki

02-01-2009 om 21:05

Ik win ook nooit wat

Ik heb wel eens een lot weggegeven, toen viel er 500 euro op.
Dus toen ik ooit eens een staatlot had gekregen had ik serieuze hoop. Er valt per slot van rekening alleen maar wat op weggegeven loten. Maar dat geldt kennelijk alleen maar als ik ze weggeef en niet als ik ze krijg.

Want ik moet nog steeds hard werken voor mijn geld

Lol genista

wij ook!!! C & ik hebben heerlijk gelachen om jouw geniale vondst. Wij hebben dus ook quite gespeeld!

Kus,
Jons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.