Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

ol3

ol3

11-09-2008 om 22:25

ER begint weer!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

17-09-2008 om 22:49

Oh...

daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!

Dvd

Eh, dat doet mijn hd-recorder voor me Hij kan kopiëren van harde schijf naar dvd, en terug. Is dat ongebruikelijk, dat die dingen dat kunnen?

Faith

Faith

18-09-2008 om 21:13

Ondertiteling

Even ondertiteling voor Wendelien: anneque heeft een dvdrecorder. Maar Anneque, wat ik nog probeer is een dvd opnemen op mijn hdd. Geef eens een tip! Faith

Nasha the first

Nasha the first

18-09-2008 om 23:01

Oh...

ik dacht zo'n UPC ding die heeft ook een harddisk, maar dat krijg je toch niet op een DVD?

Huh?

Wat voor apparaat bedoelde Wendelien dan? (ik ben hier helemáál niet in thuis hoor, heb gewoon 1x een heel gebruiksvriendelijke dvd-recorder gekocht).
Faith: bij mij is dat één van de opties als ik een kopie ga maken. Hij vraagt: kopiëren? Ja. En dan kan ik kiezen: van hd naar schijf, van schijf naar hd (duurt trouwens wel lang heb ik de indruk), of een kopie maken van een schijf (dan bewaart hij het ff op de hd, en zet het over op een nieuwe dvd). Is dat wat je bedoelt?

marie

marie

19-09-2008 om 09:46

Hd-recorder

hallo
Wij hebben ook een HD-recorder met DVD-speler/recoreder en wij kunnen ook van de HDD naar DVD kopiëren. Echt idaal!
groetjes

Faith

Faith

20-09-2008 om 22:51

Idd

Dat leek mij ook al Pelle, dus ik dacht: hier reageer ik maar niet meer op. VOlgens mij is dat ook de bedoeling van zo'n apparaat. Maar... ik ben vast heel dom , maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik van DVD naar HDD kopieer. Dus.... Faith

Faith

Faith

20-09-2008 om 22:51

Over een paar minuutjes... 2e deel van ER!

ol3

ol3

21-09-2008 om 08:33

Pff wel weer spannend....

en gelukkig ging ik relaxter slapen dan vorige week! Zal niet teveel schrijven mochten er nog mensen het moeten kijken als ze het hebben opgenomen!

liora

liora

21-09-2008 om 11:10

Oef

Ja heb het opgenomen, dus ik ga vanavond kijken... maar dat is wel lastig want vanavond is ook Brothers and Sisters en tegelijkertijd Gooise Vrouwen dat ik dan opneem.
Druk, druk druk...

Liora

Help!

Ik heb het dus wel gemist, kan iemand me please vertellen wat er is gebeurd of kan ik hem nog via internet op een of andere manier zien??

Groetjes Tessa

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-09-2008 om 11:59

Wie

is die man die Sam helpt? Ik dacht eerst dat het die rijke kerel is waar zij bij inwoonde en die ze verzorgde. Maar ik weet het dus niet zeker.

Dendy

mirreke

mirreke

21-09-2008 om 14:36

Ja, nu heb ik het dus wel gemist...!

Welke tijd en zender is het nou precies? En wie wil in het kort schetsen wat er is gebeurd?
Ooit stond er eens een link op OOL naar ik meen een amerikaanse site met de samenvattingen...

mirreke

mirreke

21-09-2008 om 14:49

Google

Hier een link met (summiere) samenvattingen van alle episodes:
http://www.tv.com/er/show/111/episode_guide.html?season=13&tag=season_nav;next
Nu nog een link met alle uitzendingen...

Faith

Faith

21-09-2008 om 17:03

Dendy

Inderdaad, het is de man bij wie ze tegen een riant salaris inwoont. Had niet verwacht dat ze hem zou bellen. Ik vind hem persoonlijk vrij eng uit de hoek komen.
Waar ik me erg aan stoor is dat geheimzinnige gedoe waardoor je je af gaat vragen of dat babietje nog leeft, en dat je dan zogenaamd opgelucht moet ademhalen. Daar krijg ik heel erg de kriebels van. Het ligt er zo dik bovenop en verder vind ik dat je van zo'n gebeurtenis geen entertainment (zeg maar spannend moment) mag maken. Maar goed, ik ben niet helemaal onbevooroordeeld geloof ik. Verder is Er nog steeds top! Faith

*snik* ik geef het maar op geloof ik

Ik durf het haast niet meer te vragen... ik was gisteravond niet thuis en ben het wéér vergeten op te nemen ((
Dat wordt niks meer dit seizoen, vrees ik. Komende week zijn we ook alweer niet thuis. Hopelijk denk ik er nu wel aan om het op te nemen.
Heel lang geleden werd het op maandagochtend herhaald, op een stomme tijd, maar toen had je tenminste nog een extra kans. Dat doen ze nu al jaren niet meer, jammer!

Anneja

Anneja

22-09-2008 om 13:30

Mirreke

erheadquarters (www.erheadquarters.com) heeft van veel afleveringen een lange samenvatting.

anne

mirreke

mirreke

22-09-2008 om 16:51

Ok! dank anneja en nu nog...

de uitzendtijd?
Was het zaterdagavond 11 uur op nederland 3? Oh nee, ik zie het al, nederland 1 zo tegen elf uur (gids.omroep.nl) Gelukkig! Ik woon sinds kort in duitsland en we hebben daar nu alleen nog maar nederland 1, 2 en 3 (naast natuurlijk een heeeeleboel duitse zenders).
Kan ik tenminste ER in het engels kijken...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.