Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

14-01-2009 om 12:52

Jullie hulp nodig voor inspiratie:


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 13:49

I've been there i''ve done that

Ja hoor, fladder, we verkochten condooms, en maandverband die we vast geniet hadden in de binnekant van onze jasschorten.
echt het was geweldig.. maar dat hebben we al gehad.

Guinevere

Guinevere

15-01-2009 om 13:52

Vastgeniete condooms?

Euh, Polly, die vastgeniete condooms....dat was zeker het jaar van die geboortegolf in december?

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 14:08

Ja idd

en toch verkochten we die ! hysterisch toch?

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 14:11

Ook nog

een paar jaar als mariska van de pijnacker gegaan met carnaval, dat was in de tijd dat de show van hans teeuwen nogal populair was.
Geheel in roodkapje outfit met visite kaartjes om uit te delen met mijn naam: mariska van de pijnacker er op.
Ik leed aan het zwiebertje syndroom maar ik deelde wel koekjes uit..
Tenminste als je hans teeuwen en mariska van de pijnacker kent is het hysterisch.. gelukkig waren er vele en vele die het kende.
Die riepen dan: He roodkapje! en ik zei dan: NEEEE ik ben mariska van de pijnacker! en jaaaa dat was dan grappig...

nu ik het zo opschrijf slaat het natuurlijk nergens op maar daar moet je dan waarschijnlijk bij zijn geweest.
misschien is mariska van de pijnacker wel te vinden op you.tube

groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 14:17

ayla

ayla

15-01-2009 om 16:40

En een poetslapje

uiteraard want Hijacinth poetst alles, ze maakt bv eerst de telefoon schoon voordat ze hem opneemt. En continu roepen, Richard, mind the bicycle.........
Eigenlijk moest je je man erbij hebben en die was dan Onslow0)

No way...

ik kom niet logeren, hoor.

Hyacinth vind ik trouwens ook een leuke optie. Kan je je lekker in uitleven.

En voor Jippie....túúrlijk heb ik die afleveringen opgenomen met mijn eigen harddisk dvd-speler!

groetjes van Purk

Heel simpel als oma

Ik ben eens een jaar als oma gegaan, compleet met kussens op mijn komt en in mijn b.h. beetje kromlopen, een handtasje met pepermuntjes en drop om uit te deren aan de kinderen natuurlijk! krulspelden met zo'n haarnetje op mijn hoofd. Sigaartje in mijn mond en zo'n dikke uilenbril. Ik was pas een jaar of 19 geloof ik, maar ik heb zo ondzettend gelachen!! Heel de carnaval in mijn rol! Inderdaad iedereen aanspreken en snoepjes geven. Ditjaar gaan we met het hele gezin in het delfsblauw, onze kinderen zijn nog erg klein dus flaneren en een act uitvoeren gaat niet, maar ik wil dan altijd wel over de top. Mijn dochter en ik in zo'n soort van melkmeisjesjurk incl. klompen en kapje en manlief en zoontje in een 3delig pak van delfsblauwe stof. Lekker deuzig met zijn allen hetzelfde maar dan wel zefgemaakt en niet standaard gekocht. Nu nog wat atributen.....als iemand nog ideetjes heeft?? Ik dacht zelf aan een stuk kaas mee??
Heb er al helemaal zin in!!! Groetjes Lied.

Nel veerkamp

in je tijger velletje en een peuk in je hand hahahhah
wat vouwen in je vel en klaar

Polly Shearman

Polly Shearman

19-01-2009 om 21:48

Ik ben er uit

Ik heb met vriendin overlegt, en we worden.............................................................................................

Absolutly Fabulous!!

ik als eddie, zijn als patsy

dus ik wil heeeeeel graag die dvd's purk!!
wie is fan van de serie en heeft tips??

bye bye darling
Eddie

Pollewop

Pollewop

20-01-2009 om 12:08

Polly, ik kan je hulp wel gebruiken

Manlief en ik willen dit jaar weer als setje gaan. Eerder als eens als: Annie en Bob de Rooi, Heidi en Peter, Lepricorn met danseresje.
Heb jij nog inspiratie voor ons??

Polly Shearman

Polly Shearman

20-01-2009 om 14:04

Natuurlijk pollewop

Willemijn lodewijcks en Evert lodewijcks,
Cherryl en martin morero
Of natuurlijk als Fons en carla! whahahah
Wil jij ook wat te doen hebben of gaat het gewoon om de kleding?
roodkapje en boze wolf?
of als 2 nieuwslezers heb ik ook aan gedacht, gewoon samen naast elkaar met een tafelblad voor je gebonden ( er zijn hele lichte matrialen bij de bouwmarkt) hoe heten die 2 van rtl nieuws? dat lijkt me ook enig!! met wat papier en dan van alles wat je ziet direckt verslag uitbrengen.

groet, polly

Of wouter & merel?

inclusief hondje, of waren die al voorbij gekomen. Wij hebben niets met carnaval ondanks Limburgse achtergrond van echtgenoot. Desondank gaat zoon vanavond in vol ornaat naar het brugklasfeest (hij gaat als Elvis).

Pollewop

Pollewop

20-01-2009 om 22:25

Polly

Die van die nieuwslezers is een goede, daar gaan we eens over na denken. Blijf fantaseren zou ik zeggen, kan alle hulp gebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.