Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tango

Tango

23-09-2013 om 11:22

kado

Omdat ik 12 1/2 jaar in dienst ben bij mijn werkgever mag ik een kado uitkiezen rond de 180 euro. Ik was nogal overdonderd door het bedrag, dacht meer aan een boek van rond de 30 euro.
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat te vragen. Iemand een geweldige suggestie????

rosa

rosa

23-09-2013 om 11:31

Wow

Dat is een mooi bedrag!
Lastig inderdaad. Koffers (heb ik zelf nodig, vandaar), volledig nieuwe kerstboom outfit, of mooie kunstkerstboom (heb ik zelf niet, schrik ieder jaar terug voor die megadozen en het neppe), iTunes en Kindle tegoed (minder leuk om te geven misschien), boom voor in de tuin, een combinatie van een cadeau om te geven en een bon?

Tijgeroog

Tijgeroog

23-09-2013 om 11:34

Een gegraveerd horloge natuurlijk. Of sierraden, een mooie tas, een overnachting in een hotel, een theaterabonnement, iets voor je hobby of voor in de keuken, wat je stiekem graag wil hebben maar eigenlijk te duur en overbodig vindt.

amk

amk

23-09-2013 om 16:10

een donatie aan een goed doel

Kaaskopje

Kaaskopje

24-09-2013 om 20:24

iets blijvends

Een ketting,iets moois voor aan de muur. Een leuk kastje of tafeltje. E-reader, laarzen.

iets gezelligs met je collega's?

Leuk bedrag, je zou naast het boek dat je zelf al bedacht hebt ook voor de resterende 150 euro iets leuks kunnen doen met je collega's. High tea, high wining of zo iets.

Ik heb bij een afscheid, waar een leuk bedrag aanhing er ooit voor gekozen om ipv een kado lekker weg te gaan met mn directe collega's. Hartstikke gezellig en voor mij waardevoller dan een kado .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.