Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

corremans

corremans

14-12-2013 om 11:23

kerstpakket draadje

Ik vind het draadje over kerstpakketen altijd zo leuk en zag dat er nog geen een liep,dus bij deze.
Hebben jullie al iets gehad en was het leuk?
Hier nog niets gehad,maar dat komt ook meestal pas de dag voor kerst,wel jammer zo laat,maar natuurlijk fijn om toch iets te krijgen.


Dalarna

Dalarna

18-12-2013 om 15:09

Angela

Ik geloof best dat er leukere dingen zijn maar ik vind het ook belangrijk om te laten zien dat je blij moet zijn met wat je krijgt. Ik denk niet dat elke puber 20 euro te besteden krijgt als kerstpakket. Je ziet het al: je kunt ook 10 euro krijgen bij een tuinzaak, daar heb je nog minder aan. Ik weet zeker dat mijn zoon volgend jaar heel blij zou zijn dat hij zomaar 20 euro kan stukmaken in een supermarkt (hij hoopt dat hij met 15 eindelijk aangenomen wordt bij de dirk waar je al vanaf 14 kunt solliciteren).

Dalarna

Dalarna

18-12-2013 om 15:10

Vergat ik nog

Ben jij altijd zo blij als je een kerstpakket krijgt met zoals ik al zei: soep, thee en toastjes? Dat maak je toch ook op maar stiekem heb je liever een VVV bon voor die prijs? Dit kind mag het nog zelf uitzoeken en dat vind ik toch een leuk gebaar.

Angela67

Angela67

18-12-2013 om 15:15

joh . . .

dat je blij moet zijn met wat je krijgt? ik vind dat voor dit soort zaken Wat maakt dat nou uit. Als jouw moeder je dit aanbiedt omdat je andere wensen hebt (en dat goed weet te brengen) is dat toch prima? Ik geloof niet dat je hier verwende, ondankbare kinderen van krijgt.
Ik doe het zelfs als ze een kadobon van Bart Smit voor hun verjaardag krijgen en bij een andere (speelgoed)winkel iets zouden willen kopen. Die kadobon gebruik ik dan wel weer als ik een kadootje voor iemand moet kopen.
Het feit dát ze iets krijgen, daar moeten ze dankbaar voor zijn want ik zou het inderdaad jammer vinden als ze daarom 'ondankbaar' zouden reageren.
gr Angela

Katniss

Katniss

18-12-2013 om 15:44

Verrassingsdoos

Ik heb kerstpakketten in de vorm van een verrassingsdoos altijd heel leuk gevonden, ondanks de soms aparte dingen die erin zaten die ik twee jaar later weg gooide omdat ze over de datum waren Ik heb ook wel eens een flesje rare bubbelwijn meegenomen naar het kerstdiner bij mijn zus, en eventuele VVV-bonnen kreeg ze voor haar verjaardag. Vroeger, toen ik als scholier bij AH werkte, kreeg ik volgens mij ook zo'n kerstpakket + cadeaubonnen te besteden bij AH en Gall & Gall. Die bonnen kocht mijn moeder (natuurlijk) van me over. Volgens mij haalde ik uit het kerstpakket het snoep en chips en doneerde de rest aan het gezin.

Dalarna

Dalarna

18-12-2013 om 18:40

lol

Ik geloof wel dat ik zou protesteren als mijn zoon volgend jaar bonnen van Gall & Gall zou krijgen.

Maar goed ik heb het nagevraagd en zoon zou het inderdaad heel leuk vinden om voor 20 euro iets te mogen kopen bij C1000 Hij koopt dan een lekker broodje om die dag van te lunchen, chocolade, snoepjes etc.

Ik val vooral over de opmerking: "dit is iets waar alleen de moeders/vaders die boodschappen doen iets aan hebben."

Hoezo? Het is toch niet dat je daar alleen maar brood, aardappelen en melk kan kopen?

Vera*

Vera*

18-12-2013 om 19:57

Dalarna

De bon moet dit jaar nog op. Zoon heeft daar nog anderhalve week voor terwijl hij al niet meer naar school hoeft. Dan vind ik het best jammer dat hij zich ongans kan gaan kopen aan lekkernijen om die bon op te krijgen (in een keer) terwijl hij verder gewoon thuis is (of daar moet werken).
Natuurlijk koopt zoon bij school weleens wat bij de supermarkt aldaar maar pas ging het om lange vingers voor 50 cent en dus niet voor zo'n bedrag.

gisteren

Kerstmarkt gehad met allerlei kraampjes waar bij je je munten kon besteden. Ik heb bij een vintage winkeltje met 2ehands-gepimpte spullen een leuke stoel uitgezocht die toevallig bij mijn slaapkamer past. Eindelijk een stoel voor mijn kleren
En grote 2 mokken van het rmcdonaldhuis natuurlijk chocolade truffels anders mag ik niet thuis komen
Man heeft van relaties al een wijnpakket met leuke verpakking en likeurtjesdoos voor in/bij de koffie. Nog geen kerstpakket van zijn baas.

Geen kerstpakket, maar....

Ik woon in een land waar kerstpakketten onbekend zijn, de laatste jaren kreeg ik een bon van £ 10 van Marks & Spencers.
Maar...........gisteren hoorden we dat het kantoor geheel onverwacht 24 + 31 december dicht gaat, yoepie, zo maar 2 extra vrije dagen !

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2013 om 23:37

Dochter

Heeft van AH bonnen gekregen om in AH te besteden. Aangezien ze komend jaar waarschijnlijk het huis uitgaat is dit een prima cadeau, omdat er ook nonfood artikelen verkocht worden. Servies, bestek, schalen, e.d.. Leuk dus. Van haar stage heeft ze een pakketje waarmee macaroni gemaakt kan worden, pasta in de vorm van fietsjes, pannenkoeken gebakken kunnen worden, incl. mengkom en garde en nog wat lekkere dingetjes. De mengkom en garde gaan de doos in voor als ze het huis uitgaat.

AvdW

AvdW

19-12-2013 om 09:31

geen verrassing

Ik kies voor ons bedrijf altijd de kerstpakketten uit, dus voor mij is het nooit een verrassing. Maar ik ben wel altijd benieuwd wat anderen er van vinden en tot nog toe heb ik alleen maar complimenten voor het pakket gekregen. Wie weet reageert hier nog wel een collega...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-12-2013 om 10:24

fantastisch

Mijn man is dit jaar thuisgekomen met een fantastisch pakket. Dit jaar is het bedrijf waar hij werkt overgenomen door een amerikaan en die begrijpt het kerstpakkettenprincipe tenminste. Gewoon een grote doos met daarin allemaal lekkers. Het was een combi van typisch hollands en typisch amerikaans. Echt leuk. Blikjes cola, popcorn en hotdogs. En drop, chocolade-tulpjes en toostjes. Geen vieze wijnen ofzo. En onderin zat een heerlijke enorme wollen deken die hier nu op de bank ligt.

Henk

Henk

20-12-2013 om 19:48

voedselbank

Als je weinig hebt met kerstpakketten (kan ik me voorstellen, bij ons zijn er ook altijd een paar dingen bij die stof liggen te verzamelen in de kast)

Is het dan een idee om het aan de voedselbank of leger des heils te geven?

Aan de ene kant zitten heel veel mensen met zoutjes, theetjes, bonbons, wijntjes en blikjes ragout die ze niet op zullen eten..

Aan de andere kant lijkt me dat je na een jaar voedselbank eten heel blij zult zijn met zulke luxe dingetjes... Kun je de feestdagen toch nog een feestelijk accent geven.

amk

amk

20-12-2013 om 20:04

henk

juist omdat die dingen zo lang houdbaar zijn is daar een redelijk groot aanbod van bij de voedselbank. Ook daar vinden mensen dezelfde dingen niet lekker die wij ook niet lekker vinden.
Ons bedrijf heeft net een actie gehouden voor de voedselbank en men had het liefste de gewone dagelijkse dingen, maar ook shampoo, tandpasta, tandenborstels.

Henk

Henk

20-12-2013 om 21:29

Tekort

Ah, ok. Ik dacht dat er echt een tekort aan was.

En wat de een vies vind kan de ander juist heel lekker vinden, zo heb ik gesmuld van een overjarig kaasje dat 'over' was van een pakket.

ons kerstpakket

is een mega paraplu en een vvvbon van 25 euro. Bon is erg welkom, en paraplu is gewoon grappig. "Bedrijf" bestaat uit zo'n 3400 medewerkers, en 2400 vrijwilligers dus die paraplus kom je overal tegen als het regent

Fijne dagen!

Fiorucci

Fiorucci

21-12-2013 om 09:49

Sushi!

Na een heerlijk etentje bij de japanner kreeg mijn man een uitgebreid sushipakket, met sushi kookboek, alle ingredienten en zelfs een moot superverse vis gekoeld erbij. Dus wij eten sushi dit weekend, erg leuk!

astrid

astrid

21-12-2013 om 10:32

leuk!

Een box met versproducten (en houdbare), geheel in stijl van het werk.

Molleke

Molleke

21-12-2013 om 10:34

Hier

Ik zelf een pakket met lekkers en ingrediënten om cake pops te maken. Leuk voor mijn 2 dochters!!!! + een HEMAbon van (denk ik) 20 euro. Mijn man had een dienblad met lekkers, een postcodeloterij lot voor de eindejaartrekking en een dinerbon van een wokrestaurant van 50 euro. Van mijn ouders ook een kerstpakket gekregen. Doet mijn moeder elk jaar en stelt ze zelf samen. Met een aantal cadeautjes voor haar kleindochters, tas vol lekkers. 2 hele mooie kandelaren en een eindejaarslot. We zijn erg blij met alles!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

21-12-2013 om 11:19

Leuk pakket

Hier een ouderwets pakket waarbij de verpakking een krukje is van Droog Design. Ik ben er helemaal blij mee, ondanks dat ik veel dingen zoals alcohol of vlees niet gebruik. De vorige jaren zijn karig geweest dus dit was een extra verrassing.
Man had een kerststol, champagne, droge worst en chocola. Ook leuk, meestal krijgt hij niets. Elders lees ik op internet dat mensen een IPad air én nog wat andere dingen krijgen. Dat vind ik zo'n onvoorstelbaar groot kerstpakket!

hier

hier was ons pakket geen doos maar een mooie reistrolley. erg leuk in een organisatie waar de meeste mensen vaak 2-3 dagen moeten reizen. De inhoud was daarnaast 'gewoon' prima, met lekkere dingen er in. ben helemaal blij!

Sancy

Sancy

24-12-2013 om 16:53

Taart

Traditiegetrouw heeft de werkgever van mijn man zojuist het kerstpakket afgeleverd op de dag voor Kerst.

Traditiegetrouw is het een slagroomtaart met buitenproportionele afmetingen.

Traditiegetrouw zullen wij die ook dit jaar niet op krijgen. We zullen die ook niet meenemen naar de ouders want die hebben traditiegetrouw al meer dan voldoende in huis gehaald voor de komende dagen.

Mooi, tradities.

corremans

corremans

24-12-2013 om 19:46

hier ook eindelijk

Zoals gedacht vanavond na het werk heeft man zijn pakket gehad.Een doos met ontbijtproducten komt zeker op en een cadeaubon van 50 euro,erg leuk!
dat wordt heel veel brood eten de komende tijd.
Leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben gehad,zitten lekkere en leuke dingen tussen.

Kerstinternetcadeaubon

Tjonge, wat een boel niks was er weer op die kerstcadeausite waar ik een cadeautje mocht uitzoeken. Gelukkig kon je ook een kerstpakket aan de Voedselbank schenken zodat ik een goed geweten heb voor kerst, dat vond ik het leukste cadeautje wat erbij zat.

madelief

madelief

26-12-2013 om 00:32

helemaal niets

ING heeft het na de lening afgeschaft en het onderwijs zit ook in zwaar weer dus al een paar jaar geen pakket meer....

Knurf

Knurf

26-12-2013 om 10:21

hier

een bon van 35 euro van bol.com. Toevallig was ik net toe aan nieuwe zijtassen voor de fiets, dus heb ik iets grotere/mooiere (dus duurdere) besteld dan ik normaal gedaan zou hebben en de bon gebruikt om het verschil bij te leggen. Helemaal happy nu.

slecht pakket van mans werk

helaas is mans werkgever overgenomen en van een altijd leuk met zorg uitgezocht pakket nu een pakket met wat blikjes en een rugzak. Jammer.
Een mega slagroomtaart van een zakenrelatie die man gauw mee heeft genomen naar zn werk om te vieren dat t bijna vakantie was

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-12-2013 om 00:12

Nog eentje

Puber heeft van bijbaantje een kaart met €10,- gekregen. Helemaal super, dat is voor hem het salaris van een hele ochtend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.