Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anja 18

Anja 18

14-07-2015 om 22:21

Kleding weggeven

Mijn schoonmoeder is vorig jaar overleden. Ze zag er altijd verzorgd uit. Was zuinig op haar kleding.
Schoonvader is er aan toe haar kleding op te ruimen. Wil het niet verkopen. Weggeven aan een organisatie die het verkoopt hebben we wat moeite mee.
Liefst zouden we zien dat het terecht komt bij mensen die het goed gebruiken kunnen. Dit is in de lijn van mijn schoonmoeder. Schoonvader wil niet dat het bij bekenden/zelfde woonplaats komt.

Dus dacht ik; misschien zijn hier vrouwen die er belang bij hebben.

Ik heb verschillende kledingpakketten gemaakt. In elk pakket zit een winterjas, broeken/ pantalons, blouses, truien, t shirts. Soms een rok. Kleding is stijlvol/ wat klassiek. Veel donker/ lichtblauw, licht roze/ fuchsia, zandkleur/creme.

Kleding van het merk Bonita, Witteveen, Edgar Vos.
Maat L-XL, 44-46
Schoonmoeder was 1.72 lang

Als iemand er belang bij heeft hoor ik het graag.

Ik wil het per pakket weg doen. Wanneer kledingstukken niet passen kan de ontvanger het zelf weggeven.

Afhaaladres in Harderwijk.
Indien ophalen een probleem is kunnen we overleggen.

dress for success

Is dit wat? http://www.dressforsuccess.nl/

Deze club zamelt nette kleding in voor mensen met een minimuminkomen die moeten solliciteren. Ik zag in jouw opsomming 'Edgar Vos' staan namelijk, dus dat is vermoedelijk redelijk sjiek.

Heb deze site verder niet bekeken maar heb al vaker wat over deze club gelezen en vind het een erg sympathiek initiatief. Zelf geef ik ze echter geen kleding want tegen de tijd dat ik iets wegdoe is het of versleten of zwaar uit de mode (en soms allebei).

Groeten,
Temet

Weggeefwinkel

Ik wil het wel ophalen, en dan het geven aan de weggeefwinkel in mijn woonplaats.
Dit is een winkel waar mensen gratis kleding en spullen kunnen halen als ze weinig te besteden hebben.
Ik geef hier heel vaak kleding en spullen aan weg, en het wordt zeker niet door verkocht.
Maar bovenstaande idee van Temet vind ik ook een goed idee.

Sneeuwitje

Sneeuwitje

15-07-2015 om 11:53

of voedselbank / kledingbank?

Voedselbanken hebben soms ook een kledingbank erbij waarbij ze kleding weggeven aan degenen die het nodig hebben.
Bij ons in de kerk is een voedselbank gehuisvest en sinds kort ook een kledingbank, maar daarvoor kon je gebruikte kleding ook afgeven. Ze weten daar ook wel wie het kan gebruiken. Ik snap dat je het niet in dezelfde regio wilt, maar in veel plaatsen zit er wel een voedslbank, dus misschien ook 'net wat verder weg' waar je met de kleding terecht kunt?

Harderwijk is mij net te ver om het op te halen, helaas.

Sneeuwitje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.