Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marja

Marja

26-06-2018 om 19:23

Netflixtip comedy

Wie heeft er nog een netflixtip voor het hele gezin (oudere pubers)? We hebben bijv how I met your mother en modern family gekeken. We kijken allemaal apart van alles maar hebben moeite om iets te vinden wat we samen leuk vinden.

Voor het hele gezin

Ik heb hier onlangs met dochter 'The Crown' bekeken. Alletwee de jaargangen. Nu zijn we bezig met 'Call the midwife'.

Marja

Marja

26-06-2018 om 19:40

nee helaas

We hebben hier drie mannelijke gezinsleden die dat echt niet willen zien. Het gaat om iets wat lijkt op wat we al gezien hebben. De series die jij noemt kijk ik alleen.

geen comedy

Maar Casa de Papel was hier een succes bij de pubers (en bij mij)

Deze?

Apartment 23 zijn wij pas mee begonnen. Redelijk absurdistisch maar daarom erg leuk! Is weer eens wat anders

Bennikki

Bennikki

26-06-2018 om 20:21

Of deze?

The Good Place, erg grappig. Over het hiernamaals, met een fantastische Ted Danson (van Cheers). Of de eerste 2 seizoenen van Unbreakable. Geschreven door Tina Fey.

Mia9

Mia9

26-06-2018 om 20:32

The good place

Kijken mijn pubers samen, ze vinden het geweldig!

Ook The Good Place

Hier kijk ik ook samen met dochter The Good Place, leuk. Hiervoor hebben we de nieuwe Dynasty serie gekeken, meer drama natuurlijk maar zaten ook heel veel grappige scenes in. En Friends is natuurlijk altijd goed.

Lucifer is geweldig

Inanna

Inanna

26-06-2018 om 22:14

onze mening

Wat we leuk vonden:
The End of the F**king World
Atypical
Lucifer is veruit favoriet bij mijn zoon (16) en mij.

Friends vind ik ronduit stom, maar mijn zoon vindt het wel leuk, How I met your mother vonden we allebei leuk, net als Modern Family.
Apartment 23 vond mijn zoon meteen al niks en ik ben halverwege afgehaakt.

Stranger Things vond ik geweldig, maar mijn zoon helemaal niet.

Het enige dat mijn dochter (13) en ik samen hebben gekeken is Aggretsuko.

Victoria

Victoria

26-06-2018 om 22:33

Netflix

'Master of None' is een erg leuke comedyserie van en met Aziz Ansari. Helaas maar 2 seizoenen.

Friends heb ik nooit leuk gevonden, en mijn kinderen vinden het gelukkig ook niks. We wachten met smart tot Seinfeld misschien eindelijk op Netflix verschijnt.

Verder heb ik met zoon en dochter 'Mad men' gekeken. Geen comedy, maar een erg goede serie. Wel veel seks, overspel, drank en sigaretten....Maar het speelt dan ook in de jaren '60 in de reclamewereld. Zeer goed gecast, blijft boeiend.

riverdale?

die misschien?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-06-2018 om 14:36

La Casa de Papel

Of Money heist zoals deze nu heet is zeker een aanrader.
13 reasons why was hier ook wel een topper geloof ik.

Arrested Development

Leuke serie over een maffe, deels narcistische familie, mijn tieners vonden het fantastisch en ik ook.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-06-2018 om 22:03

En hier

That 70’s show

Marja

Marja

28-06-2018 om 18:55

Bedankt

we hebben een lijstje gemaakt.

Voor andere: Casa de Papel had ik al met mijn partner gekeken, Atypical inderdaad ook met het hele gezin. Everything sucks hebben we trouwens net af.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.