Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

19-08-2010 om 15:48

Ontroering


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eergister avond

Is mijn dochter voor het eerst ongesteld geworden. Zij heel laconiek, ik in tranen. Ze is toch gister pas geboren (nou ja, 13 jaar min 1 maand geleden).......

ilsepilse

ilsepilse

22-08-2010 om 17:22

Filipijntje op holland got talent

stond hij helemaal alleen voor die jury, naast dat meisje met haar mama wie gaat door ??
en die jongen tranen met tuiten huilen en ik hield het ook niet droog, hij zong ook zoo mooi ...

Bellefleur

Bellefleur

23-08-2010 om 09:20

Tranen in de klas

Het konijntje was dood. En ik stond te snikken in de klas. De juf dacht dat er op z'n minst een dierbaar familielid was gestorven. Afscheid van de juf of meester aan het eind van het schooljaar. Ik huil dan standaard, en schaam me rot. Ik heb het opgelost. Bij het laatste oudergesprek zeg ik dat ik geen afscheid ga nemen, omdat ik dan ga huilen. Omdat ik hem zo gewaardeerd heb. De laatste keer kreeg ik daarop een knuffel van de meester. (een hele mooie trouwens) Ik huil bij Dirty Dancing, bij ET (uiteraard) en, o gruwel bij programma's als Derek de babyfluisteraar.

klokje 2

klokje 2

24-08-2010 om 11:47

Herkenbaar

ja, vreselijk, de emoties liggen hier ook voordurend op de loer om je op de meest onverwachte momenten naar de strot (letterlijk)te springen. Ik heb wat genante momenten liggen op de basisschool, vooral in de gymzaal bij de kerstkindertjeszang! Dacht altijd dat ik de enige was, ik zag dat bij anderen nooit. Waarschijnlijk stonden die ook heel hard hun best te doen om niet op te vallen.
Ik heb eens een hele kerstmis met verstopt hoofd op de bank gezeten met Marianne Frederiksson, vreselijk. Ik heb nu 'haar naam was Sarah' liggen, gekregen, maar ik durf het niet aan.
ET heb ik bewust nooit gezien. Dat soort films kom ik nooit meer over heen.

ontzettend anoniem

ontzettend anoniem

24-08-2010 om 22:10

Benidorm basterds

benidorm basterds de scene met de oude dame en de urn bij de bushalte. ik weet dat het niet echt is het is een grap en een goeie ook. maar ik zit toch met een dikke keel en tranen in de ogen. ik schaam me dood.

Shifra

Shifra

29-08-2010 om 12:01

Tv serie puberruil

gegarandeerd raak. Telkens tranen van ontroering. Deze serie mag van mij een belangrijke prijs winnen.
groet van shifra

Tirza G.

Tirza G.

29-08-2010 om 15:28

O grappig

Dat vind ik nou zo'n kapotregisseerde serie

Tirza

Hopeloos

De allereerste keer dat ik emotioneel incontinent reageerde is bijna 20 jaar geleden maar kan ik me nog heel goed herinneren. Ik was drie maanden zwanger, ik stond in de file op weg naar mijn werk en ik hoorde het liedje Baby Love van Diana Ross en the Surpremes op de radio. Ik kon niet meer stoppen met huilen....

Tegenwoordig huil ik dus letterlijk bij de Merci reclame, maar ook als ik twee broertjes van 4 en 2 heel lief hand ik hand over de stoep zie lopen, of als bij de diploma uitreiking alle geslaagden (inclusief zoonlief) onder luid applaus de zaal in lopen, of als mijn collega iets schattigs over haar dochtertje vertelt, als ik op dit forum lees, bij elke film of TV serie waarbij de regisseur een moment van ontroering bedoeld heeft, noem maar op.
Het wordt gewoon steeds erger, en ik was al bang dat er een psychische stoornis op de achtergrond loerde, maar ik lees zoveel gelijkgestemden dat dat wel mee zal vallen. Bedankt Kaaskopje voor het starten van dit draadje!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-08-2010 om 20:40

Karin

Graag gedaan. Maar nog ff en ik moet huilen! (nee hoor, nu eens niet)

Nasha 1st

Nasha 1st

01-09-2010 om 21:10

Van de week

zo stom...Marco Borsato op de radio met Dochters....tjonge, de tranen over mijn wangen....

Rembrand

Rembrand

01-09-2010 om 23:49

Vanmorgen nog........

Op huisbezoek bij een cliënt die na vijf weken fulltime kolven voor het premature zoontje eindelijk mocht ervaren hoe het is om je kind aan de borst te hebben......
Tja, dan schiet ik gewoon vol ( en zij ook trouwens).
M.

Morgana Fata

Morgana Fata

01-09-2010 om 23:51

Rembrand (ot)

Dat moeder volschiet (qua melk) is ook wel zeer wenselijk natuurlijk .

Rembrand

Rembrand

01-09-2010 om 23:57

Morgana.

Het kwam bij haar ook uit haar ogen
( vaak zie je dat borsten en ogen tegelijk vol schieten in dit soort situatie's, dat is pas echt loslaten !).
M.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-09-2010 om 19:03

En ja hoor....

daar zat ik net, met dichtgeknepen strot in het zwembad, toen alle kindertjes voor het afzwemmen binnen kwamen in polonaise, met daartussen, Nashadochter.....slik....

Ze heeft haar A!!!!!!!!!!!!!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-09-2010 om 20:25

Ach!

Gefeliciteerd met je knappe dochter

Gertrudis

Gertrudis

03-09-2010 om 09:40

Nat

Ha Kaaskopje, hier ook zo eentje. Vreselijk soms maar ach, ik ben tenminste nog geëmotioneerd door dingen denk ik maar.

Ergste was dat ik met dochter en een paar vriendinnen naar de film ging, Nim's Island. Op het einde zat er maar eentje te grienen en dat was ik. Ik zat zelfs ontroerd mee te wenen bij de Lollifantenfilm van Winnie De Poeh. En hoe ouder hoe erger merk ik. Ik herken het ook bij mijn vader, die zit geregeld met tranen in zijn ogen als hij over vroeger verteld. Is dus blijkbaar genetisch hahaha.

Tja, 't is niet anders.

Nasha 1st

Nasha 1st

04-09-2010 om 22:25

Dank kaaskopje

en dan te bedenken dat ik binnenkort ws nog een keer mag, als tweelingbroer ook mag afzwemmen (nog even afwachten)....slik....

elsje78

elsje78

05-09-2010 om 22:33

Ook weer

informatie avond dochter, net in groep 1. Ze heeft het de eerste 2 weken moeilijk gehad met afscheid van mij (en ik ook dus, maar liet dat niet aan haar zien)

Maar nu gaat het goed en we kregen informatie over de werkwijze in de klas, daarna mochten we even rondkijken. En ik zie een tekening van dochter: Dit ben ik, en daar staat een prachtig poppetje en ik slik en denk: wat is ze alweer groot, mijn grote kleine meid en loop maar snel de donkere avond in...

Nasha 1st

Nasha 1st

08-09-2010 om 22:58

En ja hoor!

eind van deze maand mag Nas weer gaan snikken in het zwembad, als zoon volgende week het proefzwemmen doorstaat....

Loentje

Loentje

10-09-2010 om 22:22

Ja, de sint...

Ooo ja, Sinterklaas! Daar sta ik dan als juf op de speelplaats en zie mijn goedgelovige leerlingetjes vol spanning! Snif! De andere leerkrachten kijken me maar wat raar aan... Haha, maar mijn leerlingetjes hebben de dagen ervoor prachtige toetsen afgeleverd van de Sint en aan de Sint, via mijn schoen, verbeterd met goudstift ;o)
Eind dit schooljaar afscheidsdrink van dochter op de basisschool, met dansje en toneeltje en speech, ik schiet al zes jaar vol als ik hoor dat het afzwaaiavond is en nu moet ik er zelf heen! Hopelijk ben ik ziek ;o(

karins

karins

13-09-2010 om 09:56

Ook zo eentje

Ik ben er ook zo een hoor! Je dochter op toneel met een ballet uitvoering? ik kan bijna niet rustig kijken. Afzwemmen, een eerste wedstrijd, een pluim van de juf waar enthousiast over verteld wordt....
Maar ook: films, emo-tv en helemaal erg: het verdriet of de vreugde van anderen..., dan voel ik de tranen al prikken!

oregano

oregano

13-09-2010 om 19:23

Ikke ook

ook bij bepaalde muziek kan ik al volschieten, ook bij films, ook bij hello goodbye. dit is een programma wat voor mij altijd bingo is.
Zaterdagvond waren we bij een openluchtvoorstelling van "festen", heavy stuk over incest en familiegeheimen, nou toen zat ik ook weer te janken.
Als mijn dochter een uitvoering heeft van ballet, toen ze moest afzwemmen jaren geleden, en toneeluitvoeringen op school, altijd raak.
etc etc.

Nasha 1st

Nasha 1st

14-09-2010 om 11:23

Ballet...

oh meiden!!! Wat doen jullie me aan! Inderdaad, volgend jaar heeft dochter een uitvoering van ballet, in het grote theater hier in het durp....oh my....ik schiet nu al vol als ik er aan denk....slik...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.