Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zijn er hier nog mensen die mij kennen?!


Pelle

Pelle

06-10-2015 om 16:16

sini

Is het huis 'daar' nu wel verkocht?

Suze

Suze

06-10-2015 om 17:25

Ja hoor

Ik denk dat je mij niet kent, maar met wisselende nicks draai ik hier ook al lang mee. En jou herken ik zeker. Leuk dat je weer terug bent! En fijn dat het goed met je gaat.

Knurf

Knurf

06-10-2015 om 17:36

ik ook, welkom terug!

Ik ken je zeker ook nog. We waren het inhoudelijk niet altijd eens, maar ik vind het leuk dat je er weer bent. Fijn dat het met de kinderen goed gaat, en wat gaaf dat je nog steeds in het onderwijs zit!

Hier zijn ook de nodige nickwissels geweest. Maar ik verraad mezelf toch steeds weer na een tijdje, dus ben ik maar gewoon weer terug op mijn oude nick

Astrid

Astrid

06-10-2015 om 18:06

ook ik

ken je nog en ben alweer een paar nicks verder. Fijn dat het goed met je gaat en dat je gelukkig bent. Hier ook een scheiding achter de rug, maar nog geen nieuwe meneer in mijn leven.

Bellefleur

Bellefleur

06-10-2015 om 20:06

Leuk,

Geef je nog steeds les?

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 20:16 Topicstarter

Bellefleur

ja ik geef nog steeds Frans. Met veel plezier!

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 22:43 Topicstarter

Huis daar

is nog steeds niet verkocht, maar de markt trekt op en we hebben mensen die komen kijken. Het wordt tijd, we zijn inmiddels 8 jaar terug.
Sini

Klaartje

Klaartje

07-10-2015 om 17:07

Ja natuurlijk

Ik weet ook nog wie je bent. Ben zelf een lezer en reageer niet meer zo vaak. Ik schreef in mijn beginjaren (2003 en daarna)wel vaak.

Leuk!

Ik ken je ook nog.

Miekemieke

Miekemieke

07-10-2015 om 18:59

ja zeker

Leuk om een update te lezen!

Jij had toch contact met dat gezin Pondman (of vergis ik mij nu?), ik ben heel erg benieuwd of die kinderen weer contact met hun moeder hebben gekregen.

Tihama

Tihama

07-10-2015 om 19:40

Jazeker ken ik je nog

Leuk dat je er weer bent. Ik hoop je te zien op de meeting.

Niny

Niny

07-10-2015 om 21:12

Ha Sinilind!

Ik 'ken' jou zeker nog, ik heb je wel eens iets gevraagd over de uitspraak van het Ests
Welkom terug!

Katniss

Katniss

07-10-2015 om 21:29

Tuurlijk

Ja hoor, ik ken je nog. Je bent wel eens met me mee gereden na een meeting.

mirreke

mirreke

07-10-2015 om 21:42

Ach ja,

de kinderen Pondman... Dat is me altijd bij gebleven.
Hier nog steeds dezelfde nick als altijd...

Fijn dat het goed met je gaat Sini en met je (extended) family...
Mijn dochter zit nu trouwens in het eerste jaar van de kunstacademie.

Steggel

Steggel

08-10-2015 om 06:09

Hey!

Hey Sini, wat fijn dat het goed met je gaat. Ik ken je nog. Mooi dat je weer terug bent!

Ja hoor

Ook ik wandel nu onder een andere nick rond, maar als je naar de meeting komt, vertel ik wel welke. Leuk je weer te zien!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2015 om 11:41

Fijn om te horen hoe het met je gaat

Hopelijk is deze meneer wat je zoekt in een man. Ook goed om te horen dat je zoon het naar zijn zin heeft. En je dochter ook alweer bijna klaar... waar blijft de tijd, sprak oma

Niki73

Niki73

09-10-2015 om 11:10

Natuurlijk

Ik loop hier ook al meer dan 10 jaar rond, en heb verschillende nicks achter de rug.

Sinilind

Sinilind

09-10-2015 om 14:12 Topicstarter

De familie Pondman+de rest+dochter (Mirreke)

Er is inmiddels weer contact tussen een van de kinderen en de moeder. Maar het blijft moeilijk.
Ik heb via Facebook nog contact met een paar OOL van de "ouder garde". Ik denk wel dat ik naar de meeting kom, lijkt me leuk. En Kaaskopje wat die meneer betreft, ben ik optimistisch. Maar ook voorzichtig. Wat we in het hier en nu hebben is fantastisch. De toekomst zal zeggen of het blijvend is.
Mirreke, mijn dochter doet de richting Game design, na een jaar illustratie. Ze is heel erg tevreden en het technische aspect gecombineerd met het kunstzinnige past goed bij haar. Welke richting heeft je dochter gekozen?
SIni

+ Brunette +

+ Brunette +

11-10-2015 om 19:26

Ha, Sinilind

Ja, ik weet nog heel goed wie je bent al ben ik je oude nickname inmiddels vergeten.
Zelf heb ik als ik het me goed herinner onder andere gepost als Beatrijs S.M. Ulders, Bea, B.A. en Slimme Brunette. Wie durft nog meer?

Lucerna

Lucerna

12-10-2015 om 08:25

+ Brunette +

Als je op de meeting komt, vertel ik het

Oooh, ben jij dat (ot Brunette)

Fijn om te weten wie er achter de nieuwe nick zit. Hoewel, dat is natuurlijk wel een beetje gek om te zeggen, want ik ken Beatrijs, Bea, en B.A. natuurlijk ook niet echt.

Engeltje, al ruim 15 jaar onveranderd qua nick.

mirreke

mirreke

12-10-2015 om 13:58

Dochter hier

Fine Art. Voor nu. Want eigenlijk wil ze naar de Design Academy. Dit eerste jaar ziet ze vooral als een fantastisch oriƫntatiejaar, waarin ze met heel veel nieuwe technieken en materialen kennismaakt en ontdekt waar ze allemaal wel of geen feeling voor heeft.

Maar ze is vooral iemand voor toegepaste kunst, het moet ook een doel hebben. Jaren geleden al was ze voor het eerst bij de Design Academy, en dat is het echt voor haar. Daar zitten echter vooral mensen die al een volledige kunstopleiding achter de rug hebben (niet allemaal hoor). En zij vindt zichzelf nog niet ontwikkeld genoeg om daar serieus een poging te doen om aangenomen te worden. Ze wil haar portfolio uitbreiden.

Maar bovenal is ze nu helemaal gelukkig: altijd met datgene bezig zijn waar je hart ligt, wat een verademing na school... )

Leuk dat jouw dochter zo op haar plek zit ook. Fijn he!

+ Brunette +

+ Brunette +

12-10-2015 om 23:39

Lucerna

Ik ga helaas niet naar de meeting, wordt me een beetje te duur (vliegreis van 2 x 4000 km).

Lucerna

Lucerna

13-10-2015 om 08:19

Ik weet 't Brunette

Ik had je nickwissel wel gevolgd, het was maar een grapje. Maar ik vind het wel jammer dat je niet toevallig rond die tijd in NL bent en dus niet naar de meeting kan. Ik had het best leuk gevonden om eens met jou te gaan koffiedrinken.

Charis

Charis

13-10-2015 om 10:56

Jazeker

Ik ken je nick ook nog hoor, leuk dat je weer terugbent.

Grappig om hier al die oude nicks weer te zien trouwens, zoveel is er blijkbaar niet veranderd

Klaartje

Klaartje

17-10-2015 om 21:58

Zeg Sini

Het staat me bij dat jij ooit het vliegtuig nam om naar een meting te komen. Dat vond ik toen zo stoer. Zelf gaf ik me niet op omdat ik het doodeng vond en er tegen op zag om paar uur in de auto te zitten. Nu nog trouwens

Sinilind

Sinilind

18-10-2015 om 08:46 Topicstarter

Klaartje!

Ah ja klopt inderdaad, we woonden toen in Tallinn. En het doodeng valt zo mee,
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.