Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

16-08-2010 om 12:47

Zomergasten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

24-08-2010 om 01:07

Verhoeven en sharon stone

Ik had de indruk dat Paul Verhoeven niet met Sharon Stone naar bed was geweest om hun artistieke verbondenheid daarmee niet volledig om zeep te helpen. Wat hij met haar had moest zuiver blijven en niet vertroebeld raken door seks.
Ik had ook wel een beetje een 'heu'-moment bij die uitleg. Net of hij zonder dat soort weloverwogen beslissingen actrices wel bespringt.
Ik heb dit keer minder geboeid gekeken en man haakte zelfs af rond kwart over 10. Ik heb wel geluisterd en vond het op zich een onderhoudende avond. Ik weet alleen nooit goed wat ik van Paul Verhoeven moet vinden. Dat heb ik met Jeroen Krabbé ook. Je kunt onmogelijk een hekel aan ze hebben, maar .... tja en wat dat dan is, ik weet het niet.
Volgende week alweer de laatste aflevering. Dan ook weer met een voor mij onbekende. Ik zet het weer aan en zie wel wat er komt

Tirza G.

Tirza G.

24-08-2010 om 16:11

Nou kaaskopje

daar heb ik dan weer geen moeite mee. Ik vind Jeroen Krabbe vreselijk, echt vreselijk. En nog een bar slecht acteur ook, maar dat schijnt aan mij te liggen. Ik zie altijd, welke rol hij ook speelt, Jeroen Krabbe. Ik zie nooit het uitgebeelde karakter. Aaaaaaargh, wat vind ik die man een dwalm.

Zo, mijn dag is weer goed.

Tirza

Emmawee

Emmawee

24-08-2010 om 21:43

Verdorie tirza!

Je bent me voor... en wat is dwalm weer een geweldige woordkeuze!
Groeten, Maw.

Ja, ja!

Leuk draadje. heb net nog een stuk van de avond met Maarten 't Hart gekeken van de DVD-recorder. Helaas heb ik verder alleen maar Annet Malherbe staan en (vanaf 21.15) Paul Verhoeven. Weet iemand of alle afleveringen elders nog te zien zijn? Ik hoorde namelijk dat het niet beschikbaar is via uitzendinggemist.
Groetjes,
Vonda

klaver

klaver

27-08-2010 om 21:45

Paul en sharon

Volgens mij had Martine hem geadviseerd niet met Sharon naar bed te gaan omdat hij dan 'zijn macht over haar zou verliezen'. En dat zou het creatieve proces niet ten goede komen . Ondertussen ben ik erg benieuwd naar de persoon Martine. Dat soort gesprekken voer ik niet met mijn man.

Enne, ik vind Jelle wel prettig als presentator. Bij Annet dramde hij misschien, maar ik vond Annet ook eigenlijk niet zo interessant. Had het idee dat ze erg bezig was een bepaald beeld van zichzelf neer te zetten, zonder echt open te zijn. Hetzelfde als destijds bij Linda de Mol (die -net als Annet- fragmenten liet zien waarin ze zelf figureerde).

margje van dijk

margje van dijk

29-08-2010 om 23:05

Heerlijk

Het is nog niet eens afgelopen, maar ik vond deze avond erg onderhoudend. En ik heb me haast niet geergerd aan Jelle.

Margje

Victor en rolf

vonden wij ook al zo leuk.
Je moet dus gewoon creatieve mensen hebben die gewend zijn om over hun werk te praten. En ja, homo zijn helpt.. kennelijk..

Pluk53

Pluk53

30-08-2010 om 12:08

Op zich boeiende tv

maar wat liet JBC het weer gebeuren. Erwin Olaf kon zijn one-man-show afdraaien, wat op zich onderhoudend was. Hij kreeg heel weinig weerwerk. JBC gaf vaak in een vraag of opmerking wel blijk van kritisch commentaar op Erwin's visie ("vrijheid in Amerika", bijvoorbeeld). Maar zodra Erwin zijn visie bevestigde of bekrachtigde stopte het weerwerk van JBC direct. Ik wil niet zeggen dat je een gast onderuit moet proberen te halen, maar wat meer nuancering was her en der wel op zijn plaats geweest.

Berber?

Ja joh, ik aarzelde al over mijn formulering. Mgoed, wij vonden dus V&R en EO leuker dan veel andere gasten.. en toen had ik die zin geformuleerd van creatieve mensen die gewend zijn om over hun werk te praten... en toen dacht ik hmmm... daar zou je Verhoeven ook onder kunnen scharen, maar die vonden we níet zo leuk... dus toen bleef dat homo zijn over om de kaf van het koren te scheiden.

Nergens op gebaseerd dus verder.

Ook genoten!

Ja, het was wel een bijzondere uitzending vond ik. Boeiend om te zien hoe EO naar mensen, vormen en lijnen kijkt. Die oude Freaks film of die film over de jongen en zijn moeder, de knullige bijdrage van Willem Alexander (die zijn tanden moet bleken!) aan de website 4 & 5 mei en dit in tegenstelling tot de in de puntjes verzorgde publiciteits foto's van Queen Elisabeth... Ik had het niet graag willen missen, die 3 uur vlogen om helaas.
Dat de presentator niet echt klikte met zijn gast is jammer, maar goed, de fragmenten waren m.i. echt de moeite waard. Nu weer een jaar wachten...

Hortencia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.