Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Maarten Universiteit Twente

Maarten Universiteit Twente

05-12-2013 om 13:35

10 minuutjes - U wint niks, maar helpt u me?

Beste ouder,

Mijn naam is Maarten en ik studeer af aan de Universiteit Twente. Ik onderzoek voor Witteveen+Bos wat iemand belangrijk vindt bij het invullen van online vragenlijsten - zoals deze!

U wint er niets mee, maar ik vraag toch uw hulp. Ik doe het echt voor het onderzoek.

Bedankt

https://www.surveymonkey.com/s/YZP59D8

Lucerna

Lucerna

05-12-2013 om 14:34

ik ga 'm invullen

Zo'n originele oproep had ik nog niet eerder gezien Nu heb ik even geen tijd, want ik zit te Sint-rijmen, maar morgen vul ik 'm voor je in!

Maarten Universiteit Twente

Maarten Universiteit Twente

05-12-2013 om 14:36

Bedankt!

Hoi Lucerna,

Bedankt voor je compliment en alvast bedankt voor het invullen!

wizzer

wizzer

05-12-2013 om 14:55

duidelijke vragen

Ik mis er alleen eentje: een vraag naar open vragen. Ik haak eerder af als er veel open vragen in een online enquete zitten. Dan vind ik al snel dat hij teveel tijd kost.

Ingevuld

Een paar opmerkingen:

Tijd van aanbod is onbelangrijk, ik doe mee of niet. Mis daar de n.v.t.

Welk inkomen? Het gezamelijke of die van mij allen? Beetje onduidelijk welk inkomen gewenst wordt. Heb het gezamelijke ingevuld.

Maarten Universiteit Twente

Maarten Universiteit Twente

05-12-2013 om 15:04

Bedankt Jasam

Bedankt voor je respons en je feedback. Ik ga de feedback zo ver mogelijk verwerken. Super!

Maarten Universiteit Twente

Maarten Universiteit Twente

05-12-2013 om 15:07

Bedankt wizzer

Voor het invullen en je respons. Wat jij aangeeft is inderdaad een goede opmerking. Ik zal kijken of ik dit nog extra kan toevoegen aan de survey, maar zo niet dan verwerk ik het op z'n minst in de eindthesis. Bedankt!

dc

dc

05-12-2013 om 21:31