Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Josh

Josh

16-01-2017 om 20:19

3D geprint speelgoed

Beste Ouder(s),

Mijn naam is Josh ter Maat, ik ben een vierdejaars student Kunst en Techniek aan het Saxion. Voor een onderzoeksopdracht op school doe ik een marktonderzoek onder ouders.

Tijdens mijn opleiding ben ik in aanraking gekomen met nieuwe technieken zoals 3D-printen.
Het doel van dit onderzoek is: "staan ouders open voor speelgoed dat gemaakt is met 3D-printers". De resultaten van dit onderzoek worden gebruikt om te kijken of er mogelijk een markt is voor speelgoed dat gemaakt is met 3D-printers.

Deze enquête bevat 14 vragen en het invullen van deze enquête duurt ongeveer 5 minuten. Uiteraard worden alle antwoorden geanonimiseerd.

Daarbij reageer ik hier op jullie vragen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor het invullen van deze enquête.

Hier de link naar de enquête: https://saxion.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3jGP06L80UiKwKN

Met vriendelijke groet,

Josh ter Maat

Morgaine

Morgaine

16-01-2017 om 21:06

Ingevuld, maar...

Gaat het nu om speelgoed dat door de fabrikant met een 3d-printer wordt gemaakt of om zo'n ding als speelgoed??

Josh

Josh

18-01-2017 om 19:52

Reactie op Morgaine

Het gaat voor het grootste gedeelte over het speelgoed dat gemaakt wordt met een 3D printer. Echter omdat er ook een 3D printer bestaat voor kinderen wordt ook het onderdeel mee genomen met de 3D printer als speelgoed zelf.

angel3

angel3

18-01-2017 om 20:37

Sja

Ik weet niet goed wat je nu gaat meten. Het is trouwens volgens mij Matel

Hanne.

Hanne.

18-01-2017 om 21:01

vond het lastig

Vond het lastig om in te vullend of ik 3d geprint speelgoed zou kopen. Over het algemeen weet ik niet hoe een producent zijn speelgoed maakt. Misschien koop ik al 3d geprint speelgoed zonder dat ik het weet.

Morgaine

Morgaine

18-01-2017 om 21:02

Tja