Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Chris

Chris

10-03-2015 om 12:30

Aangenamere ervaring bij het bloedprikken van kinderen tussen de 4 en 8 jaar

Beste ouder/verzorger,

Ik ben Chris en ik ben een vierdejaars Communication & Multimedia Design student. Ik volg een afstudeerstage bij Bubblefish Interactive. Ik ben op het moment onderzoek aan het doen naar hoe de angst voor bloedprikken verminderd kan worden bij kinderen tussen de 4 en 8 jaar oud. Daarvoor ben ik op zoek naar ouders met kinderen tussen de 4 en 8 jaar oud. Mijn vraag aan u is, of u deze enquête in willen vullen om mij verder te helpen. Met uw antwoorden kan ik een oplossing gaan zoeken om de angst te verminderen voor de kinderen.

Ook hoop ik dat ik in een later stadium contact met u mag op zoeken. In de laatste vraag kunt u uw email adres opgeven als u mij verder zou willen helpen.

De enquête duurt niet heel lang en is te vinden op:

https://chris95.typeform.com/to/RZR22z

Alvast bedankt voor het invullen van de enquête. Als u feedback heeft voor mij dan hoor ik dat graag in de reacties.

Met vriendelijke groet,
Chris

Als u meer wilt weten of vragen heeft, kunt u mij mailen op [email protected]

Mariekevdberg

Mariekevdberg

11-03-2015 om 09:26

Goede enquête

Mooie enquête. Het is best een interessant onderwerp. Mijn zoontje is doodsbang om geprikt te worden. Zelf ben ik ook geen held in het bloedprikken, maar dat komt door vroeger.

Succes met je afstuderen.

Hanne.

Hanne.

11-03-2015 om 10:07

ingevuld

Inderdaad een prima enquete. Ik heb'm ingevuld voor een kind dat fluitend naar de bloedafname gaat.

Chris

Chris

11-03-2015 om 10:15

Aan Mariekevdberg & Hanne

Bedankt voor jullie reactie en het invullen van de enquête.

Natuurlijk ook de overige ouders en verzorgers bedankt voor het invullen!

Ik hoop op nog meer respons waardoor ik beter kan zien waar de kansen voor het kind liggen.

Chris

Chris

13-03-2015 om 09:38

Reacties

Voor alle ouders die de enquête inmiddels hebben ingevuld, bedankt!

Met de ouders waarmee ik contact op mag nemen: Ik ga komende week onderzoek doen in het ziekenhuis, vanuit daar ga ik verder met concepten, en zullen jullie wat van mij horen. Heel erg bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.