Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeeronderzoek - 3FM Serious Request Glazen Huis evenement

Lieve forumbezoekers,

Voor mijn master scriptie ben ik op zoek naar uw mening over het 3FM Serious Request (Glazen Huis) evenement. Ik heb nog een aantal reacties nodig en door mij te helpen, maakt u kans op 1 van de 2 door mijzelf gesponsorde cadeaubonnen van bol.com ter waarde van €10! Uw hulp en mening worden zeer gewaardeerd.

https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_2hQlaEeedrHscYd

Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp met mijn afstudeeronderzoek!!

Groetjes,
Petra

Ja, duidelijk

Ik heb heel vaak 'neutraal' ingevuld omdat ik Serious Request een mooi doel vind maar er niet steeds naar kon luisteren of kijken. Zal wel een generatiedingetje zijn, ik word er te oud voor, tenzij ineens Stromae meedoet, dan kijk ik wel even.
En ook omdat ik er dit jaar even heel allergisch voor was door allerlei mensen die menen dat eigen volk eerst geld hoort te krijgen. Die valse tegenstelling was ik wel even zat.
Ik was net naar een leuk klein museum geweest en terwijl we naar een foto van een ezelkarretje stonden te kijken, het onderwerp was remigrerende Friezen die na werk en wonen in de randstad bij pensionering terug gingen naar Friesland ging het spontaan over naar 'vluchtelingenprobleem' en de 'buitenlanders'.
Vluchtelingen buitenlanders gedoe, gesplit in de samenleving, is inmiddels 'ingeburgerd' en dagelijkse kost, maar toen was het echt wennen. December was het natuurlijk ook tamelijk nieuw en ineens hevig in de media.

Verder een goed doel met een stabiele organisatie als het Rode Kruis goed voor een donatie, zeker tegen de Kersttijd. Misschien kitch maar geeft toch wel een 'warm' gevoel. Ik zag het een keer in Antwerpen en dan denk je toch: gelukkig hebben we met zijn allen ook nog wat over voor anderen die het slecht hebben.

petra0304

petra0304

27-05-2016 om 00:12 Topicstarter

Nog steeds aantal respondenten nodig, help mij aub!

Dankjewel voor het invullen van de enquête en een uitgebreide toelichting @AnneJ! Ik kan je mening ook helemaal begrijpen en zal het zeker meenemen in het onderzoek.

Voor andere lezers:

Ik ben nog steeds op zoek naar een paar respondenten! Help mij alsjeblieft en maak kans op 1 van de 2 door mijzelf gesponsorde cadeaubonnen van bol.com ter waarde van €10! Uw hulp en mening worden zeer gewaardeerd.

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes,
Petra

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.