Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Yim

Yim

19-05-2017 om 15:10

Afstudeeronderzoek Aanbod Jeans voor kinderen 4 - 16 jaar

HELP MIJ ALSTUBLIEFT AFSTUDEREN (ONDERZOEK DUURT 5 SLECHTS 5 MINUTEN)

Geachte Meneer / Mevrouw,

Bent u een vader of moeder van een zoon / dochter in de leeftijd van 4 jaar tot en met 16 jaar? Dan ben ik op zoek naar uw mening over het aanbod aan jeans voor kinderen! ----------

Voor mijn studie Fashion Management aan het TMO Fashion Business School doe ik mijn afstudeeronderzoek over hoe het aanbod aan jeans voor kinderen verbeterd kan worden. Uw mening als consument is hierbij van groot belang, aangezien u degene bent die de kleding aanschaft voor uw zoon of dochter. Het invullen van de enquete duurt slechts 5 minuten en alle gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.

Alvast heel erg bedankt voor uw tijd en moeite!

Met vriendelijke groet,

Yimou Tsang
Student TMO Fashion Business School

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0XY3zETP2hPqfdKP0ppXAtube4TwJcnfmyt91oqaFt-J_uQ/viewform

Hanne.

Hanne.

19-05-2017 om 17:59

sorry

sorry ik ben afgehaakt. Ik heb geen idee wat de pasvorm die je noemt inhouden (behalve skinny maar dat koop ik dus niet) en ik kan niet aangeven dat ik minder dan 30 euro aan een kleuter jeans uit wil geven.

40er

40er

19-05-2017 om 18:33

Wel

Gedaan, nette enquête.

Jammer alleen dat ze voor stevige kinderen niet iets hebben

Half a twin

Half a twin

20-05-2017 om 13:14

nette duidelijke enquete

Jammer dat de keuze voor echt smalle kinderen ook heel beperkt is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.