Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeerstage onderzoek over veiligheid in en om het huis bij huishoudens met kinderen

OUDERS OPGELET... Is de veiligheid in huis voor uzelf en uw kinderen goed geregeld!? Vul de enquête in en krijg hier meer/nieuw inzicht in.

In het kader van mijn afstudeerstage onderzoek ik de mogelijkheden van een nieuw product voor deze veiligheid met de volgende enquête:
https://nl.surveymonkey.com/s/RescueMate

Zou u de enquête even in willen vullen? Dat helpt mij enorm met mijn afstuderen.

Alvast bedankt!

Jelle Heuvelmans

Barvaux

Barvaux

23-04-2015 om 08:47

Interessant

Ik wist niet dat er brandblussers bestonden van het formaat haarlakbus, die wil ik aanschaffen voor in huis omdat die sneller in te zetten is bij een heel klein beginnend brandje en makkelijker voor handen.

Jelle Heuvelmans

Jelle Heuvelmans

23-04-2015 om 09:05 Topicstarter

Bedankt

Hallo Barvaux,

Bedankt voor uw positieve reactie. Ik wil op deze enquête verder geen commerciële activiteiten nalaten, maar aangezien u zo'n interesse heeft in de brandblusser, wil ik u laten weten dat deze al te bestellen is via de webshop van rescuemate.eu. Doe er uw voordeel mee, want een ongeluk zit in een klein hoekje.

Groetjes,

Jelle

Lusithania

Lusithania

23-04-2015 om 09:45

Barvaux

Wat ik weet zijn brandblussertjes voor in de auto ook heel klein.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.