Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

'De slimme onderzetter' beschermd en waarschuwt uw kind.

Goedemiddag,
Wij zijn zes studenten die samen een onderneming zijn gestart. Deze onderneming is gestart op Hogeschool Windesheim. Binnen deze onderneming gaan we een nieuw product ontwerpen en produceren.
Het product is een onderzetter die aangeeft of bijvoorbeeld de thee die op de onderzetter staat drinkbaar is qua temperatuur.Dit wordt gedaan door middel van LED verlichting zodat kinderen dit herkennen. Om dit te realiseren hebben we uw hulp nodig door middel van deze enquête. Deze enquête is te bereiken via de onderstaande link. Deze enquête is volledig anoniem en zal voor geen andere doeleinden worden gebruikt.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=223354

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groeten,
LedTure

ingevuld

En nog even ter extra informatie: ik vind het een volkomen oninteressant en overbodig product. Leer kinderen te vertrouwen op hun eigen zintuigen in plaats van op een extern 'signaal' dat kan haperen of defect kan zijn. Dat lijkt mij een stuk veiliger.

Hadewich

Hadewich

02-03-2015 om 16:25

foutje in enquete

Bij de vraag hoeveel je er voor over hebt, koos ik voor 'anders'. Maar daar kun je niks aanklikken. Als je de enquête dan wil verzenden, dan komt er een melding dat je nog een keuze moet maken.

Hoe zit het dan met mensen die hun warme dranken op verschillende temperaturen drinken? Mijn man drinkt zijn thee veel heter dan ik. Is dat in te stellen?

Tijgeroog

Tijgeroog

02-03-2015 om 18:27

Bovendien

As je een goed isolerende mok of glas hebt kun je aan de buitenkant niet voelen hoe warm de inhoud is. Hoe weet die onderzetter dat dan?
Verder ben ik he ter helemaal mee eens dat kinderen zelf moeten leren te controleren of het drinkbaar is. Als ze daar nog te jong voor zijn geef ik ze het drinken pas als het op een drinkbare temperatuur is,

Puck

Puck

06-03-2015 om 11:52

ik ben het ermee eens

Ik ben het er ook mee eens dat dit niet een product is dat ik zinvol vindt. Toen de kinderen kleiner waren gaf ik ze de warme dranken pas als ze op drinktemperatuur waren. Niet alleen om verbrandde monden te voorkomen, maar ook om hete volle bekers niet op tafel te laten staan. Omgooien is wat mij betreft een groter risico dan je mond een keer branden. En tja, moet ik zo'n onderzetter dan altijd meenemen? Bij oma krijgen ze de thee niet op zo'n ding geserveerd en voila... dan weet je zeker dat je kind zijn tong gaat branden. Sorry studenten, leuk en creatief bedacht, maar weinig markt voor denk ik.

Charis

Charis

06-03-2015 om 12:02

De slimme onderzetter' beschermd en waarschuwt uw kind.

'Beschermd' is hier toch echt met een 't' (onderwerp + tegenwoordige tijd). Noem het maar even want het komt een beetje suf over.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-03-2015 om 16:09

D/t

En die d/t-fouten zitten ook in de enquete, beetje jammer...

Katniss

Katniss

06-03-2015 om 19:02

Onderzetters

Misschien kun je ze maken met een lichtje of muziekje erin, of snoep, dat je krijgt zodra je een glas erop zet. En dat het ding dan luid gaat piepen of stinken als er weer eens iemand zijn glas drie centimeter náást de onderzetter zet.

Thursday Next

Thursday Next

06-03-2015 om 22:52

hee

deze had ik toch al eens eerder gezien? Over of mijn kinderen geinteresserd zijn in een onderzetter die aangeeft of MIJN thee op de juiste temperatuur is... "Mama, je moet nu je thee opdrinken hoor!" En als ik het lekker heet wil drinken: "Neeeee mama dat mag nog niet!"

MamavanSenH

MamavanSenH

07-03-2015 om 10:05

Misschien

Ik mis de optie "misschien" bij vragen of ik interesse heb en of ik er één zou kopen. Als ik mijn dochter goed inschat zou ze een onderzetter met een lichtje erin helemaal geweldig vinden, waarschijnlijk het leukste speelgoed wat ze heeft. Beker erop, beker eraf, kijken wat er gebeurt, mijn glas met die van haar vergelijken. Ik zou het niet kopen voor de temperatuur want ik laat thee e.d. op het aanrecht staan tot het genoeg afgekoeld is om aan haar te geven. Maar het zou best boeiend en educatief speelgoed kunnen zijn

Leuk idee.

Ik vind het een leuk idee. Mijn puber zou het ideaal vinden, gewoon gamen en chatten, de thee geeft aan wanneer die genoeg afgekoeld is.

Ik zou het ook wel handig vinden als ik zit te lezen.. Ik ben altijd te laat met proeven, dan is de koffie koud.

Hanne.

Hanne.

12-03-2015 om 11:46

alarm

In dat geval zou ik opteren voor een onderzetter met een alarm. Zodra de thee op drinktemperatuur is gaat deze met licht en geluidssignalen waarschuwen dat je NU je thee op moet drinken voordat deze te koud is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.