Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête over tabletgebruik kinderen in groep 3/4

Hallo, mijn naam is Lorain en ik studeer Media, Informatie en Communicatie aan de HvA. Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar ouders van kinderen in groep 3/4 waarvan de kinderen thuis gebruik mogen maken van een tablet. Zou u als u binnen deze doelgroep valt zo vriendelijk willen zijn deze korte enquête (max. 14 vragen) in te vullen? Het zou mij enorm helpen!

http://www.thesistools.com/web/?id=369367

TamTam

TamTam

21-10-2013 om 14:02

Jammer

Jammer dat er geen opmerkingen bij je enquete geplaatst kunnen worden. Ik had nog willen toevoegen dat ik het absoluut niet belangrijk vind dat een app leerzaam is. Wat mij betreft is een tablet niet meer dan een stuk speelgoed, zeker op deze leeftijd. Leerzame dingen doen we wel op een andere manier: boekjes lezen, vertellen, het bos in, etc.

LorainG

LorainG

22-10-2013 om 11:01 Topicstarter

@ TamTam

Beste TamTam, deze vraag zit er wel in (vraag 7) maar er kunnen inderdaad geen verklarende opmerkingen toegevoegd worden in de enquête zelf. Dit omdat deze lasting/niet te verwerken zijn als resultaten. Ik neem uw opmerking desalnietemin mee in mijn onderzoek.
Hartstikke bedankt voor het invullen!

LorainG

LorainG

13-11-2013 om 21:43 Topicstarter

Meer respondenten

Ik zoek nog meer respondenten, dus als jullie het zouden willen invullen, heel graag!
Bedankt alvast.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.