Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

CPR

CPR

11-08-2017 om 15:42

Enquête over videospellen en gamecontrollers

Beste ouders van OudersOnline,

Mijn naam is Clemens Ressenaar, ik ben een student en ben momenteel bezig met mijn eindproject voor mijn communicatie studie. Maar voor mijn project heb ik ook enquête respondenten nodig.

Mijn project is een onderzoek over videospellen en gamecontrollers voor kinderen. Het punt van mijn onderzoek is om te kijken wat ouders zoals u, zoeken in de communicatie over videospellen en gamecontrollers voor uw kinderen, wat voor verwachtingen jullie erbij hebben en via welke media kanalen jullie dit zoeken of vinden. Om de enquête in te vullen kost het ongeveer 4 minuten van uw tijd. En natuurlijk is het punt van deze onderzoek in zijn geheel niet commercieel bedoeld. Het is alleen bedoeld voor mijn onderzoek/scriptie en dus ook alleen voor mijn studie.

Indien ik extra uitleg moet geven, of als ik iets vergeten ben uit te leggen mag u gerust nog vragen stellen via de forum.

Hier is de link van de enquête: https://nl.surveymonkey.com/r/2F32M8W

Ik wil u ook alvast hartelijk danken voor uw tijd en moeite.

Met vriendelijke groet,

Clemens Ressenaar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.