Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête social media gebruik

Hallo allemaal,

Zal me even kort voorstellen. Ik ben Tobias, studeer Media- & Entertainment Management bij Inholland Haarlem en ben momenteel bezig met mijn scriptie. Ben overigens nog geen vader maar de eierstokken van mijn vriendin hoor ik af en toe al klapperen.

Om verder te gaan met mijn onderzoek heb ik meer respondenten nodig, voor de groep 30-45 jaar heb ik nog wat respondenten nodig. Echter is iedereen met een Facebook account meer dan welkom om mee te doen. De enquête duurt iets meer dan 5 minuten en je zou mij er enorm mee helpen. Als goedmakertje kan je een aantal kleine prijzen winnen.

http://www.thesistools.com/web/?id=447834

Er staan een aantal slordige spelfouten in de introductietekst maar de methodologie achter de enquête zit helemaal tiptop in orde.

Aangezien ik hier nu toch ben, als iemand vragen heeft over mijn studie dan wil ik ze graag beantwoorden. Dat is het minste wat ik kan doen in dit onderdeel van het forum.

Bij voorbaat dank!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.