Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kaaskopje

Kaaskopje

16-05-2018 om 14:52

Enquête studie-opdracht betreft shampoo

De letterlijke tekst van mijn dochter:

Zolang ik mijn studie nog niet afgerond heb zal ik jullie lastig vallen met enquêtes. Zo ook voor deze enquête heb ik respondenten nodig. Het gaat over shampoo en zal slechts 2 á 3 minuten duren om in te vullen. Alvast bedankt. Groetjes

Het is inderdaad een korte enquête, namens haar bij voorbaat dank.

https://www.enquetesmaken.com/s/haarverzorging

Helaas

Mijn favoriete merk is Schwarzkopf7 kruidenshampoo. Vanwege allergie is dat het enige dat ik gebruik. Misschien is het handig om nog een categorie 'anders' toe te voegen met een vakje welk merk dan.

40er

40er

16-05-2018 om 15:00

Kaaskopje

Kort is hij zeker. Alleen geen optie voor een ander merk.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-05-2018 om 15:01

Ik geef het door

😊

Kaaskopje

Kaaskopje

16-05-2018 om 15:12

Uitleg van dochter

Ze heeft 3 merken gekozen, omdat de enquête anders te uitgebreid wordt. Ik heb haar verteld dat de "anders" gemist wordt, maar de opdracht laat dit niet toe. Als je dus een afwijkend merk gebruikt is dat helaas pindakaas voor het resultaat.

Wel leuk dat jullie zo vlot reageerden 😊

bieb63

bieb63

16-05-2018 om 15:22

Ingevuld!

Zeetakje

Zeetakje

16-05-2018 om 15:53

Ingevuld

Ook ingevuld. Als je op de "i" naast de vraag over het merk klikt, krijg je deze melding:

"Welke van de volgende merken is uw favoriete merk voor haarverzorging? *
Als u een ander favoriet merk heeft: welke van de onderstaande krijgt hierna uw voorkeur?"

Daarmee wordt aangegeven dat er dus best een ander merk de eerste favoriet kan zijn.

Lente

Lente

16-05-2018 om 16:58

Niet ingevuld

Ook met de toevoeging van Zeetakje kan ik niets met de eerste vraag.
Ik heb geen ervaring met de merken die er staan.

Als ze te weinig reacties heeft, wil ik best zomaar iets invullen.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-05-2018 om 01:47

Zeetakje

Inderdaad, dat liet ze mij ook zien. Dus er was al wel rekening gehouden met meerdere merken. Maar dochter gaf ook aan dat de optie om meer merken te noemen bewust was weggelaten omdat de opdracht dit nu eenmaal zo voorschreef.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-05-2018 om 01:49

Bedankt allemaal

Ze heeft voldoende reacties gehad, de enquête is dus weer beëindigt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.