Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Coach_Danielle

Coach_Danielle

30-10-2013 om 15:02

Gezocht: Kinderen met angsten, negatief zelfbeeld, verlegenheid, nagelbijten, concentratie- of slaapproblemen in A’dam e.o.

Beste ouders,

In het kader van de afronding van mijn opleiding tot Kindercoach en –therapeut ben ik op zoek naar kinderen (5 t/m 12 jaar) met (faal)angst(en), een negatief zelfbeeld, verlegenheid, nagelbijten, concentratie- of slaapproblemen.

Met deze kinderen zou ik graag een traject (zo’n 4 à 5 sessies) in gaan, waarbij wordt gewerkt volgens de stappen van Kids‘Skills.
Kids' Skills is een oplossingsgerichte behandelmethode waarbij kinderen problemen leren benaderen als te leren vaardigheden. Dat betekent dat we ons richten op de mogelijkheden van het kind om met het probleem om te gaan.

Naast het feit dat dit een effectieve en succesvolle methode is, is het voor het een kind ook vooral een erg leuke ervaring.
Uiteraard is deelname vertrouwelijk en kosteloos. De sessies vinden plaats in de vertrouwde omgeving van eigen huis of school.

Mocht je interesse hebben of meer informatie willen neem dan contact met me op via [email protected]

jammer dat t zo ver weg is,

anders had mn schoonzus wel interesse. (Bij Den Bosch)

Coach_Danielle

Coach_Danielle

07-11-2013 om 09:58

bekijken mogelijkheden

Beste Lilian1.
Als ze interesse heeft kan ze me op [email protected] een mailtje sturen.
Dan kunnen we samen kijken of er toch mogelijkheden zijn.

hoi

ik heb je berichtje net doorgestuurd naar haar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.