Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

uustudenteva

uustudenteva

23-05-2018 om 15:30

Gezocht: ouder die student wil helpen (20 min)

Hoi!

Mijn naam is Eva en ik studeer Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Ik zit momenteel in mijn tweede jaar en moet op korte termijn een gesprekje voeren met een moeder over de opvoeding van haar kind(eren). Leeftijd van de kinderen is niet van belang. Het gesprekje zal ongeveer 20 min duren. Het doel van dit gesprek is het oefenen van gespreksvaardigheden, met de inhoud zal dus verder niks worden gedaan. U zou mij echt enorm helpen als u hieraan mee wil werken! Als u interesse heeft kunt u hieronder reageren of mailen naar [email protected]

Alvast bedankt!!

V@@s

V@@s

23-05-2018 om 16:26

ik vraag me altijd af

bij een dergelijk oproepje of je dan niemand kent met kinderen? Of niemand die iemand kent met kinderen?

Me

Me

24-05-2018 om 12:04

Je eigen moeder?

Is je eigen moeder niet bereid dit te doen? Hier (rdam) deden de meeste peda's de gespreksvaardigheden met eigen ouders, buren, tantes enz. Omdat met de inhoud toch niks wordt gedaan kun je die zelf uitwerken. (Of misschien heb je wel medestudentes met een kind?)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.