Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gratis e-coachingstraject

Beste ouder(s),

Ik ben Joyce en studeer HBO Pedagogiek, momenteel zit ik in het derde jaar van de opleiding.

Voor mijn studie ben ik op zoek naar ouders die een steuntje in de rug kunnen gebruiken op het gebied van opvoedings- en ontwikkelingsvragen. Deze steun krijgt u met behulp van e-coaching, een traject waarbij we regelmatig (dagelijks) contact hebben via e-mail. In dit traject is ruimte voor uw vragen omtrent een bepaald probleem waar u mee zit, samen gaan we ervoor zorgen dat u weer in uw eigen kracht komt te staan als ouder. Zodat u weer meer vertrouwen heeft in uw eigen opvoedkundige kwaliteiten en weer kan genieten van alle leuke aspecten van het ouderschap.

Deze coaching zal via mail plaatsvinden en daarom dus redelijk anoniem zijn, bovendien blijft alle informatie uitsluitend tussen ons en wordt de evaluatie van ons traject alleen gebruikt voor mijn opdracht.

Heeft u behoefte aan dat steuntje in de rug en vindt u het prettig om via e-mail te communiceren? Stuur dan snel een berichtje naar [email protected] dan help ik u graag verder!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Joyce

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.