Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

LM

LM

15-02-2018 om 14:24

Help ons!! Korte enquete (max 7 min) - Mooie prijs te winnen

Hey iedereen!

Voor het vak 'Onderzoeksproject' zijn Stephanie Dewit, Eda Sahin en ik op zoek naar ouders van kinderen tussen 6 en 12 jaar om een korte enquête over het eet- en drinkgedrag van hun kind(eren) in te vullen.

Heb je dus (een) kind(eren) tussen 6 en 12 en maximum 7 minuutjes tijd én wil je kans maken op een fruitmand ter waarde van 30 euro boordevol lekkers? Klik dan op de onderstaande link om te starten!

Invullen kan ook met je gsm!

De resultaten zullen volledig anoniem verwerkt worden.

Alvast bedankt voor je medewerking!
Mocht je nog andere personen kennen die in aanmerking komen, dan mag je dit bericht altijd delen of de link verder verspreiden.

https://docs.google.com/forms/d/1MnMQnIvjI_tNLzjkuALgLtrOR-NqDuQssgzF_zgg2cw/edit#response=ACYDBNgT5UlbqeMQGrnLYDev9T-XePcp1y6G7daEMm_5KL-kCapV12ABOF92LP0

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

15-02-2018 om 17:40

Misschien is het handig

Om te vermelden dat het een enquete is gericht op Belgische scholen en Belgische ouders.
Ik kan niet inschatten welk opleidingsniveau ik zou hebben

Plus, als je iets verloot, is het ook handig om de mogelijkheid tot een e-mail adres achter te laten te creëeren.

Plus... Er worden dingen gevraagd die niet of heel weinig op Nederlandse scholen voorkomen. Warme lunches zijn er praktisch niet in Nederland.

Vragen naar de nationaliteit is dan ook wel handig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.