Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Waiyi

Waiyi

24-04-2018 om 15:34

*Interessant onderzoek* Wordt mijn werk door mijn relatie beïnvloed? (Kans op cadeaubon t.w.v. 25 euro!)

Beste allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik nog steeds hard op zoek naar participanten! Ik hoop dat jullie mij willen helpen door de onderstaande vragenlijst in te vullen!

Iedereen die betaald werk heeft (min. 20 uur per week) en een serieuze relatie heeft (min. 6 maanden) kan mee doen!

https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_5jq5GTetFmCZWOF

De vragenlijst duurt slechts 10 – 15 minuten. Onder de deelnemers aan dit onderzoek verloten we 10 Bol.com cadeaubonnen van 25 euro.

Alvast hartelijk dank!

Gedaan

Alleen beïnvloed mijn relatie mijn werk op een heel andere manier dan uit deze vragen blijkt. Man en ik zijn in eenzelfde sector werkzaam, dus ook op die manier kan er een verband zijn tussen relatie en werk.

Grammatica en de autocorrect

Grrrrr, beïnvloedt met dt, dat krijg je ervan als je de twee puntjes op de ï door de autocorrect laat invullen!

Waiyi

Waiyi

30-04-2018 om 14:21

Het onderzoek is nog steeds open!

Hartelijk dank voor het meedoen!

Ik heb nog een paar participanten nodig om het onderzoek af te ronden. Dus als je een serieuze relatie hebt (min. 6 maanden) en werkt (min. 20 uur per week), hoop ik dat je mij wilt helpen! En ik hoop dat ik een cadeaubon aan jou mag geven!

Tine Winkel

Tine Winkel

30-04-2018 om 17:34

die cadeaubon

die mag je sowieso geven, hoor Waiyi!
Maar ik heb de enquete ook ingevuld.

Tihama

Tihama

30-04-2018 om 22:11

Ingevuld

Succes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.