Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Jonah

Jonah

28-05-2017 om 14:55

Jongetjes kleding

Hoi,

Voor mijn opleiding (Fashion Business) ben ik op het moment onderzoek aan het doen binnen de kleding branche voor jongens van 6 tot en met 12 jaar.
Voor dit onderzoek neem ik een enquête af onder moeders en vaders van jongens van 6 tot 12 jaar.

Om een zo uitgebreid mogelijk resultaat te boeken probeer ik via zo veel mogelijk kanalen moeders en vaders van deze doelgroep te bereiken. Dus bij deze wil ik jullie vragen of jullie mijn enquête (in de onderstaande link) in willen vullen.

http://www.survio.com/survey/d/G9J8Z5P8Z3I9K7Y8C

Alvast heel erg bedankt,

Jonah

angel3

angel3

28-05-2017 om 16:02

Jongetjes?

Jongens gewoon toch? 6 tm 12 zijn geen peuters meer. Heb hem ingevuld. Er zaten overigens best wat spelfouten in de vragen

Pfff

Pfff

28-05-2017 om 16:42

belabberde enquête

Ik heb de enquête deels gedaan, maar afgehaakt. Ook persoonlijke vragen over gezinsinkomen en postcode. Daarnaast veel spelfouten.

Kreeg het idee dat het in opdracht van Coolcat gemaakt.

Li

Li

28-05-2017 om 17:11

Ingevuld

Maar ik kon hem alleen versturen als ik een postcode invulde. Daar had ik geen zin in.

Angela67

Angela67

28-05-2017 om 17:39

dan doe je toch een postcode die er een beetje op lijkt? heeft het toch zin voor de enqueteurs en geef je zelf niets prijs.
gr Angela

Pug

Pug

28-05-2017 om 17:39

4 cijfers

4 cijfers van je postcode is toch best anoniem???

Egel

Egel

28-05-2017 om 18:59

nee Pug + tip aan Jonah

Niet erg veel privacy Pug, een wijkje is het, dan heb je het wel gehad. Wat dan ook had gekund: provincie noemen. Of eventueel: provincie en of het een dorp of stad is.

Ik heb niet gekeken want zoon is een jaar te oud.
Maar nu we het toch over spelfouten hebben: Jonah, je schrijft 'jongetjes kleding' maar dat schrijf je aan elkaar (jongetjeskleding of jongenskleding) evenals kleding branche: dat is kledingbranche.

PPug

PPug

29-05-2017 om 08:07

nou

en dan weten ze dat iemand in die buurt in die en die winkels koopt, nou en?

niet doen

Ik zou zeggen: ga deze enquète niet in zitten vullen.

Dit gaat duidelijk om Coolcat. Nou hoeft dat niet zo'n probleem te zijn, maar het is wel zo fatsoenlijk om dat bij de aanhef te vermelden en niet 'stiekem' in de loop van de enquète er tussen te moffelen.

Verder zitten er inderdaad erg veel spelfouten in. Als je nog niet eens weet hoe je 't-shirt' spelt... dan neem ik je niet serieus.

De grootste misser m.i. is wel dat je steeds maar éen antwoord kunt invullen.
Terwijl denk ik voor de meeste ouders altijd wel meerdere factoren een rol spelen: niet prijs of kwaliteit, maar de verhouding tussen die twee bijvoorbeeld.

Onprofessioneel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.