Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Tirza

Tirza

19-03-2018 om 15:52

Kleuters en smartphones/tablets, wat vindt u er van?

Beste ouders,

Zelfs jonge kinderen kunnen al verbazingwekkend goed omgaan met smartphones en tablets. Maar hier is nog super weinig over bekend! Wij vinden het daarom belangrijk dat er onderzoek naar gedaan wordt.

Bent u of kent u een ouder van een 4-jarig kind?

Het onderzoek 'Kleuters in de Digitale Wereld' vanuit Universiteit Leiden richt zich op smartphone- en tabletgebruik van kleuters. Daar is nog weinig over bekend en daarom kunnen wij uw hulp goed gebruiken! Door uw ervaring met ons te delen kunnen wij namelijk meer te weten komen over de digitale wereld van jonge kinderen Wij willen u daarom vragen om onderstaande vragenlijst in te vullen:

www.bit.ly/digitalekleuter

U zou ons daar enorm mee helpen!
Alvast bedankt,

Het onderzoeksteam bestaande uit:
Tirza Smits, Lisa Habermehl, Urlisa Kwidama, Lieke Dudink & Vera Bosch
Universiteit Leiden

Start....

Ik lees in bovenstaand bericht: Bent u of kent u een ouder van een 4jarig kind.
Maar als ik de toets als iemand die een ouder van 4jarig kind kent wil invullen staat er dat je ouder moet zijn. Helaas.....dan val ik af.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

19-03-2018 om 22:40

Grootouder

Mag dat ook? En jonger dan vier ? Kinderen van twee snappen het ook al heel aardig hoor.

Tirza

Tirza

20-03-2018 om 14:04

Reactie

Beste Lilian1, dat is inderdaad een beetje slordig van ons, excuus! We zouden het heel erg op prijs stellen als u de vragenlijst zou willen doorsturen naar de desbetreffende ouder.

Beste Wilgenkatje, ons onderzoek richt zich echt op 4-jarige kinderen. Maar misschien dat we in het vervolg ook jongere kinderen gaan onderzoeken, bedankt voor uw tip.

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst, wij stellen het echt op prijs!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.