Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Nieuw product (snijplank met verschuifbaar mes)

Beste mensen,
Voor een schoolproject moeten wij een nieuw product ontwikkelen en daarbij onderzoek doen naar de haalbaarheid. Wij vragen uw hulp voor het invullen van 10 multiple choice vragen in onze enquete ,het kost u nog geen 2 minuten van uw tijd.
Ons product maakt het mogelijk om vlees en groente te snijden zonder ooit nog in uw vingers te snijden. Ook mensen met één arm kunnen weer zelf snijden doordat de snijplank en het mes aan elkaar vast zitten.
Door het invullen van deze 1-3 minuten durende enquête, helpt u om ons het product zo goed mogelijk te ontwikkelen. Wij hopen dat u ons kunt helpen met het invullen van de 10 multiple choice vragen.
Hier kunt u de enquete invullen: https://www.survio.com/survey/d/N5K3A0G1Q9A9R2Z7L

Alvast bedankt voor uw hulp!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-05-2018 om 16:38

Antislip

Om met een arm te kunnen gebruiken moet er een goede antislip onderkant aan zitten. Mijn moeder heeft nu speciale rubber matjes die ze onder snijplanken en andere voorwerpen legt.

Lente

Lente

11-05-2018 om 17:58

'Bereid zijn' schrijf je toch echt zonder t !

Als ik vertel dat ik zo'n snijplank niet wil kopen, moet ik toch invullen hoeveel ik ervoor wil betalen. Hier zou ik de optie toevoegen: ik zou de plank niet kopen.
Of wel een prijs invullen met de mogelijkheid extra info te geven.

Ik heb nu de laagste prijs ingevuld omdat ik de enquete niet wil laten vastlopen.
Maar dat geeft jullie de verkeerde info.
Het onderwerp is interessant en weer wat nieuws. Daarom heb ik toch iets ingevuld.

Ava

Ava

11-05-2018 om 18:42

Ingevuld

maar ik mis een plek om iets mee te geven. Bijvoorbeeld dat zoiets interessant zou zijn mits het ding ook in de afwasmachine kan.

Marianna

Marianna

11-05-2018 om 22:29

Linkshandig?

Is het geschikt voor zowel links- als rechtshandigen? En dan niet verschillende varianten, maar echt tweehandig te gebruiken. In dit gezin zijn nl zowel links- als rechtshandigen. Hoe slijp ik het mes? Ik heb voor diverse dingen verschillende messen, één mes lijkt me vreselijk onpraktisch, of zie ik iets over het hoofd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.