Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Koen ten Napel

Koen ten Napel

13-03-2018 om 16:54

Onderzoek HvA.

Dag lieve ouders,

Voor mijn opleiding commerciele economie heb ik jullie hulp nodig! Ik ben bezig met een onderzoek en hiervoor heb ik respondenten nodig die een kind van 4 tot 12 jaar hebben en die mijn enquête willen invullen. Jullie zouden mij hier enorm mee helpen.

Deze enquête zal ongeveer 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. U kiest 1 kind, indien u meerdere kinderen heeft zou u dan zo vriendelijk willen zijn meerdere enquêtes af te nemen? Alle verkregen informatie is vertrouwd en wordt niet met derden gedeeld. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite!

De link is: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_0k1Ni77pJwyT3il

Zou u bij de laatste vraag mijn naam: Koen ten Napel, willen invullen?

Alvast bedankt!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-03-2018 om 17:01

Ingevuld

Grappig, wij zijn juist schaatsliefhebbers.

Erg bedankt.

Dat is leuk om te horen! Erg bedankt voor uw tijd en moeite.

Inanna

Inanna

13-03-2018 om 17:35

ook ingevuld

Maar Brabant is met een t op het eind, niet met een d.

Veel succes met je onderzoek.

40er

40er

14-03-2018 om 07:13

En ik

Werd halverwege de test eruit gegooid.

Vervelend

Vervelend om te horen, ik kan hier verder helaas niks aan doen! Wel bedankt voor uw moeite.

Karen

Karen

14-03-2018 om 13:01

leeftijd?

Je schrijft 4-12 jaar, maar toen ik uit nieuwsgierigheid keek, zag ik 4-15 jaar. Dus heb hem maar ingevuld .

Of zoek je nog mn mensen in de categorie 4-12 jaar?

Ik vond het qua lay out en technisch gezien wel een fijne enquete! Werkte soepeltjes.

Wel moeilijk om bedragen aan te geven. Weet dat allemaal nooit zo precies en dan ook nog per maand, terwijl je per jaar of in 3 delen betaalt. En wat met materiaal: tel je afschrijving mee? . Ik heb er wat moois van gemaakt, maar of het helemaal klopt bij mij en bij anderen?

Tine Winkel

Tine Winkel

14-03-2018 om 16:29

dit soort enquetes

wil ik wel vaker invullen. Succes met het verwerken van de gegevens!

Juline

Juline

14-03-2018 om 17:18

Vraag 6

Volgens mij moet je bij een ‘nee’ op vraag 6 door naar vraag 9 ipv 10. Heb ik in elk geval wel gedaan.

angel3

angel3

14-03-2018 om 18:11

Vraag

Ballet is met dubbel l.

Mijn kind schaatst. Maar ik denk niet dat wat jij bedoelt of horen shorttrack, kunstschaatsen ed er ook bij?
Kreeg de indruk dat het om lange baan ging.
Daarbij als je schaatsen invult is daarna de volgorde raar: heeft u kind weleens geschaatst. Ja ze zit erop.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.