Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Veerle K.

Veerle K.

21-05-2012 om 21:31

Ouderschap en vrijheid

Voor het nieuwe tijdschrift ‘Daddy’s 1st’ zijn we opzoek naar een aantal mooie quotes van ouders, met name over vrijheid. Hier willen we één grote, positieve pagina van maken.

Als u wilt meewerken, willen we u vragen de volgende vragen te beantwoorden:

- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
- Uw voornaam, leeftijd en beroep.

Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Alleen maar positief?

Welke positieve invloed heeft mijn kind (hebben ze alledrie) op mijn leven: Ze laten me nadenken over dingen waarvan ik dacht dat ik allang klaar was met erover nadenken.
Wat voor invloed hebben mijn kinderen op mijn vrijheid: sorry, ze beperken mijn vrijheid danig. Ik kan er niets positievers van maken, maar die beperking wordt natuurlijk steeds kleiner en dat is dan één van de weinige dingen die je wél weet voordat je eraan begint
Voornaam enz, wil je die echt hebben? Maak er dan maar van: Mieke, 42, inspecteur (dat komt in elk geval wel in de buurt, maar ik ga natuurlijk geen echte gegevens hier neerzetten...)

kersenboom

kersenboom

23-05-2012 om 21:42

Vaders? moeders?

Is het nu de bedoeling dat alleen vaders deze vragen beantwoorden, of mogen moeders de vragen ook beantwoorden? Enfin, ik ben moeder en waag het erop.

Mijn beide kinderen hebben een positieve invloed op mijn leven in die zin dat ze je iedere dag weer met beide benen op de grond doen staan en laten beseffen dat iedere dag een gift is waar je van moet genieten.

Tja, wat voor invloed mijn kinderen op mijn vrijheid hebben….Die is aardig beknot op dit moment omdat ze nog klein zijn. Ik kan niet zomaar doen waar ik zin in heb zonder eerst aan mijn kinderen te denken.

Voornaam, noem mij maar Anna, 41 jaar en allround manager van beroep.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.