Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Yosef

Yosef

26-09-2013 om 14:52

Persoonlijke ontwikkeling

Beste ouders,

Vanuit Utrecht Inc (onderdeel Universiteit Utrecht) zijn we bezig met onderzoek naar of ouders bezig zijn met het overbrengen van personal development / empowerment knowledge naar hun kinderen denk hierbij aan doelen stellen / assertiviteit / omgaan met omverwachte situaties.

Ik zou u het liefst 5-10 minuten willen bellen om u te horen.
Hierbij de makkelijkste form ooit https://docs.google.com/forms/d/1Iy50zanpTXjzFF3dCI9rf2xkJjQarAjSpHQO51iP_xI/viewform

Hartelijke Dank,
Yosef

wizzer

wizzer

26-09-2013 om 16:14

taal?

Misschien moet je jezelf eerst tot doel stellen om Nederlands te leren schrijven?

Verder kan ik me niet voorstellen dat je echt verwacht dat mensen op basis van een dergelijke vage oproep inderdaad hun telefoonnummer gaan geven.

-Flupke-

-Flupke-

03-10-2013 om 11:21

duhhhhhhh

tjonge............. maak een keus: spreek nederlands of engels.... en doe een van de twee dan goed.
Ennuh.... mijn telefoonnummer????

Marco

Marco

05-10-2013 om 08:17

persoonlijke ontwikkeling

Hallo Yosef, niet echt reacties waarop je gehoopt had zeker?

Sinds 2008 werk ik aan mijn persoonlijke ontwikkeling dus de termen personal development / empowerment knowledge zijn mij niet onbekend, al noem ik het "in en op reis met mijzelf". Open staan voor reflectie. Dus ook in staat jouw verzoek vanuit een ander perspectief te zien.

Wellicht niet de juiste site om antwoord te krijgen op je vragen....

Mocht je nader kennis willen maken dan laat je je website of mailadres maar achter op dit forum. Dan kan een ieder zelf beslissen of hij/zij al dan niet contact opneemt. Om telefoonnummer vragen werkt niet, dat merk je

Groetjes Marco

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.