Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bibi

Bibi

08-01-2018 om 10:50

Tienerdochters & Fitgirls. Laag zelfbeeld door sociale media

Beste,

Mijn naam is Bibi en ik studeer aan Fontys Hogeschool Communicatie. Ik heb een paper geschreven met het volgende als onderwerp: Hoe kunnen ouders omgaan met de invloed van Fitgirls op tienermeisjes?'. Naar aanleiding van resultaten heb ik deze resultaten verwerkt in een animatie video. De link:


https://youtu.be/4QGvYZBdOmg

Nu wil ik graag weten, of u bewust bent van de invloed van fitgirls. Heeft u uw dochter hier weleens over gehoord? Of is uw dochter juist vrij gesloten? Praat u weleens met uw dochter over sociale media?

Ik ben benieuwd hoe ouders hierover denken!

tante Sidonia

tante Sidonia

08-01-2018 om 16:22

als je onderzoek

wil doen hier, dan moet je toestemming vragen aan het forum beheer en in de daarvoor bestemde rubriek gaan staan!
Succes

rode krullenbol

rode krullenbol

08-01-2018 om 19:18

Goed voorbeeld doet goed volgen

Beste Bibi,

Hier wat opbouwende ‘feedback’ op jouw bericht en animatie video.

Als tienermeisje zag ik ooit op televisie een documentaire over één van mijn helden van het witte doek; Charles Chaplin. Er zat een dermate indrukwekkende scene in, dat ik mij die nog altijd voor mijn geestesoog te voorschijn kan toveren. De inmiddels bejaarde acteur/filmmaker dook kwiek naar de grond om een handstand te maken en vervolgens een stukje op zijn handen te lopen! Als een ‘streetdancer’ avant la lettre zwiepte de grijsaard zich weer lachend overeind en keek vervuld van trots recht de camera in.