Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

IngeBroek

IngeBroek

26-10-2016 om 11:38

Veiligheid Kind

Beste forumgebruikers,

Mijn zoon is op dit moment bezig met het ontwikkelen van een product om de veiligheid van kinderen te verbeteren bij het bezoeken van bijvoorbeeld pretparken, of andere plaatsen waar je een kind kwijt zou kunnen raken. Hij heeft het product ontwikkeld aan de hand van hetgeen wat hij zelf heeft meegemaakt op wintersport toen hij mij en mijn man was kwijtgeraakt in de mist toen hij 7 jaar oud was. Daarvoor zou hij het fijn vinden als jullie de enquete kunnen invullen.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEXodK8QmzkvswI9ln3KhzpiYgjnyEiwqDVY-8lB8CexHWig/viewform

Super bedankt,

Inge van den Broek

Pirata

Pirata

26-10-2016 om 11:41

rubriek

Ik zou deze even laten omzetten naar de juiste rubriek en erbij zetten voor welke opleiding het is.

Dees

Dees

26-10-2016 om 11:45

Ingevuld

Grappig dat er niet in gegaan wordt op de vraag waarom je het product niet zou kopen. Voor mij is het heel simpel. Als je een kind vindt wat helemaal in paniek is, moet je op een makkelijke manier erachter komen bij wie dit kind hoort. MIjn zoon draagt ten alle tijden een armbandje met ons telefoonnummer erop, een oma van 80 kan (mits zij nog goed kan zien) begrijpen hoe ze met ons in contact kan komen. Als je een button/armband/sleutelhanger hebt welke je eerst met een mobiel moet scannen om erachter te komen hoe je in contact komt met de ouders dan sluit je een heleboel "vinders" af die in staat zijn contact met jou als ouder te krijgen.

Student

Student

26-10-2016 om 11:50

Huh?

Kan je zoon dit niet zelf een oproepje plaatsen?

vlinder72

vlinder72

26-10-2016 om 12:11

waarom

Ik mis ook een waarom vraag. Ik zou zoiets ook niet kopen of huren. Mijn kinderen hadden ook een armbandje toen ze klein waren en nu ze kunnen praten een telefoonnummer of zelf een telefoon in hun zak. Een telefoonnummer op een briefje snapt ook iemand op de piste wel.

Verder weten onze kinderen wat ze moeten doen. Zijn ze niet gewond dan skiën ze gewoon door naar de lift waar wij altijd beginnen. Daar pikken wij ze dan wel weer op. Het wat moet je doen als je ons kwijt bent is tijd onderwerp van gesprek als wij ergens naar toe gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.