Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Shalinie Sidhoe

Shalinie Sidhoe

22-04-2012 om 18:38

Vraagje ouders die mijn vragenlijst over groente en fruit hebben ingevuld

Beste ouders,

Een aantal van jullie die aan mijn onderzoek over de consumptie van groente en fruit onder kinderen van 2 tot 16 jaar meegedaan hebben, wilden hun e-mailadres niet geven. Ik aan deze ouders (die geen e-mailadres wild geven)vragen of ze op dit bericht willen reageren en aan willen geven dat ze meegedaan hebben, maar geen e-mailadres wilden geven. Het gaat om

Waarom?

1. Mijn tweede vragenlijst bestaat uit twee versies. Zo kan ik de versies gelijk onder de respondenten verdelen.

2. Op deze manier kan ik aangeven wie versie 1 moet invullen en wie versie 2 moet invullen.

Van 50 ingevulde vragenlijsten weet ik niet door wie ze zijn ingevuld. Geef het aub aan.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,
Shalinie Sidhoe

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-04-2012 om 20:11

Doeiii

Ik heb me door die afgrijselijke enquete in een onleesbaar lettertype vol SCHREEUWENDE HOOFDLETTERS heen geworsteld. Uiteraard heb ik mijn e-mail niet gegeven. De steeds radelozere postings zijn als je enquete: rommelig. Echt niet dat ik hier nog tijd in stop, kom maar met iets wat niet rammelt.

Rosa van der Zanden

Shalinie

print je lijsten uit, ga op school langs, of bij de bieb, of bij een gymvereniging, en vraag of er daar ouders zijn die ze willen invullen.
Lijkt me veel handiger.

Shalinie Sidhoe

Shalinie Sidhoe

22-04-2012 om 21:01

Reactie

U hoeft me niet steeds te vertellen dat ik er "beter over had moeten nadenken", dat weet ik zelf ook wel en heb ervan geleerd.

Ik probeer alleen iets "goed te maken" wat ik in het begin (tussen 18 en 28 maart) fout heb gedaan. Als je me er niet mee wilt helpen, hoef je er niet op in te gaan. Ik snap al die overdreven, geïrriteerde opmerkingen niet.

Ik ben dus op zoek naar degene die tussen 18 en 28 maart mijn vragenlijst over de consumptie van groente en fruit onder kinderen van 2 tot 16 jaar hebben ingevuld en ook bereid zijn om mijn tweede vragenlijst in te vullen.

Eerder gaven ouders ook aan dat ze de vragenlijst hadden ingevuld, maar geen e-mailadres wilden geven. Op deze manier weet dus wel dat die persoon een van de 50 is. Dat is alleen mijn bedoeling.

Lettertype is veranderd

Het gebruiken van hoofdletters was noodzakelijk, omdat sommige mensen niet goed lezen. Is ook weer uit dit onderzoek gebleken.

Langs scholen, bieb etc langsgaan heeft geen zin, dat heb ik al geprobeerd. Ik ga geen vragenlijsten uitprinten, omdat dat me teveel geld gaat kosten. Ik ben maar een student. Dat geld geef ik dan liever uit aan het belonen dmv waardebon/bioscoopbon van iemand die twee keren voor mij een vragenlijst heeft ingevuld.

Ten slotte kan ik het altijd proberen, misschien zitten er ouders tussen die het geen probleem vinden om op de forum te reageren. Die zou ik dan mislopen

Vriendelijke groeten,
Shalinie Sidhoe

Juliea

Juliea

23-04-2012 om 09:01

En dan?

Als ik nu zeg dat ik de eerste keer heb meegedaan maar geen mailadres wil geven. Wat gebeurt er dan? Je bent zo onduidelijk. Hoe bereik je mij dan alsnog?

Ga je dan straks 2 links geven en zeggen dat Juliea link 1 moet invullen en X link 2?

Petra.v.S.

Petra.v.S.

23-04-2012 om 11:12

Vraagje aan shalinie

Ik heb de eerste lijst ingevuld. Maar volgens mij heb ik pas later mijn e-mail adres gegeven. Dus hoe weet je dan welke van mij was vraag ik mij af. Of maakt dat niet zo veel uit? Ik wil wel graag je tweede enquete invullen want ik vond het een leuk onderzoek. Ik heb mijn e-mail adres gegeven dus krijg ik de tweede enquete dan in de mail?

Hanne.

Hanne.

23-04-2012 om 11:58

Ingevuld

Ik heb de 1e vragenlijst ingevuld en geen e-mail adres achtergelaten.

helpt dit?

Vic

Vic

23-04-2012 om 18:55

Ik heb hem nog niet

Ik heb de eerste lijst ingevuld, mijn e-mailadres doorgegeven via de link, maar nog geen nieuwe vragenlijst ontvangen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.