Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bob

Bob

30-05-2018 om 15:51

Wat moet je geregeld hebben mocht iemand komen te overlijden?

Hallo,

Ik ben voor een ontwerp opdracht aan het bekijken hoe wij mensen kunnen helpen zaken goed voorbereid te hebben, mocht er iemand in de familie komen te overlijden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het regelen van een testament of toegang tot inloggegevens etc.

Daarom ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met de zakelijke afhandeling bij het overlijden van een familielid. Ik wil graag iemand spreken die zijn/haar ervaring met ons wil delen zodat wij een passende oplossing kunnen ontwerpen. Zouden wij jou kort telefonisch kunnen interviewen (±15 min.)? Wij kunnen contact met je opnemen per email.

Met vriendelijke groeten,

Bob

Frédérique

Frédérique

30-05-2018 om 16:41

Bob

Zo iemand heet een executeur testamentair. Notarissen doen dit vaak.

Wees zelf eerst creatief. Bedenk waar jij tegenaan zou lopen als nu allebei je ouders overlijden. Wat moet jij dan allemaal regelen?
Lijkt me handiger als je zelf het een en ander bedenkt, daar leer je meer van dan iemand vragen zijn lijstje voor te lezen en dat te presenteren als jouw verzinsel. En als jij jouw lijstje klaar hebt, vraag je iemand of je nog dingen bent vergeten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.