Buitenland Buitenland

Buitenland

Sport voor 4j. in belgie - tips?

OK, ik zie dat het met mijn vraag over de 'gevechtskunsten' voor kinderen niet echt opschiet

Daarom zal ik blij zijn met alle sport-tips voor een 4-5 jarige kleuter.

Ik ben verwend door de 'Recreation Guide' van ons voormalige woonplaats waar ik van alles kon vinden vwb sportaktiviteiten voor kleine kinderen.

Hier in Belgie weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen.
Als ik dan al iets vind dan is het altijd voor oudere kinderen, helaas.

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sylvia

Sylvia

04-12-2009 om 13:45

Sportdienst van de stad gent

Hoi! Je moet gewoon even naar de "sportdienst" van de stad Gent gaan daar kunnen ze je vast allerlei brochures en tips geven. Het is helaas wel altijd zo dat je in Belgie (en NL meestal ook) je voor een heel (school)jaar ergens moet opgeven en vaak is het niet mogelijk om tussentijds (dus halverwege het schooljaar) ergens te beginnen. Wij hadden in februari ook dat probleem en T. heeft moeten wachten met sporten tot september. Dat was wel een beetje balen. Wat dat betreft was het perfect in Amerika: ieder kwartaal kon je je weer voor iets anders opgeven, op die manier kon je ook eens iets uitproberen en weer mee stoppen als het niks was.
Succes!
Sylvia

houbi

houbi

04-12-2009 om 18:30 Topicstarter

Dank je, sylvia!

Dat is dus inderdaad balen. Dat zou voor ons betekenen, dat we het hele jaar moeten wachten!
Ja, in elke land is het anders natuurlijk, toch een beetje jammer want M. kan weer wat sportaktiviteiten met andere kinderen gebruiken.
Gr. Jana
PS: ben benieuwd waar T. mee bezig is

ilsepilse

ilsepilse

04-12-2009 om 20:15

Bloso

misschien kan BLOSO je helpen ???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.