Buitenland Buitenland

Buitenland

Verjaardagskalender op het toilet.

Ja, het is komkommertijd :o)

Ik vraag me af of een verjaardagskalender op het toilet alleen maar een Nederlandse gewoonte is. En hebben jullie deze traditie meegenomen naar je nieuwe woonland ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

23-06-2012 om 21:55

Goeie

Ik heb het inderdaad nergens anders gezien. Bij ons hangt hij ook in de keuken. Bij al mijn familie in nederland op de wc!

neteret mut

neteret mut

24-06-2012 om 00:14

Nl idd denk ik

en nee bij ons hangt er geen verjaardagskalender. Nergens in huis zelfs. Bij mijn ouders hing er wel 1 maar werd niet goed bijgehouden, die bij mijn schoonouders wordt wel goed bijgehouden. Wij hebben ooit een heel kleine poging gedaan om er 1 op te hamgen, meen dat we nooit verder gekomen zijn dan het kopen van het ding. Resultaat is wel dat we heel slecht zijn in het onthouden van belangrijke data van familie en vrienden.

Maylise

Maylise

24-06-2012 om 12:33

Nooit gezien

Wij hebben wel een verjaardagskalender maar verder heb ik ze nooit bewust gezien. Ik heb er ook niet echt opgelet maar ik kan me het in elk geval niet voor de geest halen. Je kunt ze (hier in Frankrijk) in elk geval wel kopen maar dat zegt niks over het gebruik.

Hier ook noet

In het zwitserse.die van mij staat op mijn werktafel. We hebben alleen wc in de badkamer, geen goede hangplek ervoor.

Shonagh

Shonagh

24-06-2012 om 21:17 Topicstarter

Neteret mut

Ik gebruik hem ook voor het noteren van de verval data van paspoorten en rijbewijzen, dat kom je dan ieder jaar wel weer een keer tegen.

dc

dc

24-06-2012 om 21:32

Ha! (ot)

Ik heb nu een frans rijbewijs. Zonder limiet!!! Jeee!

+ Brunette +

+ Brunette +

24-06-2012 om 22:45

Hier hangt ie elders in huis.

Net als een voorgangster heb ik alleen een badkamer met douche-bad-bidet-wc. 1) De grotere ruimte en de indeling lenen zich niet om een kalender op een opvallende plaats op te hangen. 2) Ben bang dat de kalender lelijk wordt door heetwaterdampen.

Heb een verjaarskalender in de gang hangen en een gewone jaarkalender in de eethoek, waarop ik soms afspraken noteer.

neteret mut

neteret mut

24-06-2012 om 23:00

Data

van paspoorten ed is idd een goed idee. Ik meen dat ook hiet het rijbewijs levenslang is en niet meer vervangen hoeft te worden, al ben ik daar niet helemaal zeker van omdat er meerdere vernieuwingen bezig zijn rond identiteitskaarten bv (kregen een oproep om de oude kartonnen kaarten om te ruilen voor een creditkaart- achtig pasje). Ach zo heb ik meteen een idee voor een cadeautje later dit jaar, een leuke verjaardagskalender met nederlandse motieven. Maar waar we die dan gaan hangen zien we dan wel.

Shonagh

Shonagh

26-06-2012 om 14:09 Topicstarter

Ja dat is fijn, maar heb je geen problemen met de autoverzekering ? Wij hebben enkele jaren geleden toch maar Britse rijbewijzen aangeschaft, de verzekering ging opeens gigantisch omhoog voor een niet-Brits rijbewijs.

dc

dc

26-06-2012 om 20:41

Shonagh

Misschien betalen we wel meer, maar over een paar jaar gaan we weer terug naar frankrijk, dus ik ruil niets in....

Shonagh

Shonagh

27-06-2012 om 16:38 Topicstarter

Nee, dat begrijp ik :o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.