Buitenland Buitenland

Buitenland

Fly

Fly

12-09-2009 om 16:55

Wereldschoolpakketten te koop

hallo

Ik weet niet of dit de plek is om het te adverteren maar: ik heb nog drie complete wereldschoolpakketten Nederlands te koop. Voor een goed bod boven de 250 euro gaan ze weg.
extra info kun je krijgen via email.
HÉT pakket Nederlands lesmateriaal voor expats of emigranten! Ook te gebruiken voor bijles Nederlands aan buitenlandse kinderen. Ik heb 3 paketten in de aanbieding: groep 3, groep 4 en groep 5.
Ze bestaan uit vele werkbladen, handleidingen, werkboeken, leesboekjes, cd-rom, schriftjes en allerlei lesmateriaal. Complete leergangen groep 3 4 en 5.
De nieuwprijs voor 1 pakket is €1020!! M.b.v. dit pakket kunt u volledig Nederlands taalles geven aan uw kind.

groep 3: Leeshuis. Bij het vak Nederlands (taal/lezen) wordt een begin gemaakt met het leren lezen en spellen van woorden en zinnen. Allerlei oefenmateriaal zit in het pakket, waardoor het kind ook buiten de schooltijden zelf bezig kan gaan met de Nederlandse klanken en woorden.

groep 4: Taal op Maat het vak Nederlands verdeeld in drie onderdelen: technisch lezen, taal en spelling. Voor het technisch lezen krijgt u 10 leesboeken op AVI-niveau.

groep 5: Taal op Maat. Het begrijpend lezen is voor alle leerlingen een erg leuk vak. In het leerlingenboek staan verschillende vormen tekst: een raadsel, een stukje uit een boek, een gedichtje of een recept. In het werkboek staan hierover de vragen die de leerling samen met de ouder of alleen gaat beantwoorden. Alleen het vak Nederlands kost in groep 5 ongeveer 3 à 4 uur per week.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ex-buitenlandganger

ex-buitenlandganger

12-09-2009 om 17:26

Een nuancering

Bij die prijs van 1020 euro voor een nieuw pakket van de wereldschool zit begeleiding van een docent in en zijn rapporten die ook in NL erkend zijn inbegrepen. Er kan ook geconstateerd worden op die manier of er RT of verder onderzoek nodig is. Ook is er een subsidie mogelijk van ca 350 euro. Dus niet helemaal eerlijk om te melden dat de nieuwprijs 1020 is ))

Fly

Fly

12-09-2009 om 17:44

Ja maar

dat klopt van de begeleiding. Ik heb er alleen geen gebruik van gemaakt en ik vraag me soms af hoeveel mensen dat doen, want je krijgt maar begeleiding als je binnen een bepaalde termijn start met een pakket, en als je het dus op je eigen tempo wil doen, op tijden die je zelf goed uitkomen, dan kun je er buiten vallen.
Verreweg de grootste input aan begeleiding komt echter van de ouder zelf.

Fly

Fly

12-09-2009 om 17:48

Subsidie

o ja de 1020 euro van de school: daar zit de subsidie aftrek al inbegrepen!

peper

peper

14-09-2009 om 13:22

Groep 4

Heb je het Taal op Maat-pakket voor groep 4 nog?

Fly

Fly

15-09-2009 om 09:21

Taal op maat groep 4

Ja die heb ik nog, ben je geinteresseerd?

peper

peper

15-09-2009 om 12:51

Wil je me wat nadere info sturen op [email protected]?

Fly

Fly

15-09-2009 om 13:53

Oke

dat doe ik zometeen.

Wil hele pakket wel

Kun je me even mailen op [email protected] ?

Fly

Fly

17-09-2009 om 09:59

Oke

bij deze dan

Fly

Fly

18-09-2009 om 10:57

Hij is gestuurd

Hoi "Dirksmama", ik heb je gisteren een Email gestuurd.

Hij is beantwoord

Dankje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.